Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

OOH je jedini preostali masovni medij!

REGION – Hrvatska agencija Outdoor akzent dodeliće sutra OUTWARD nagradu za najbolji plakat velikog formata.

„Medijsko tržište je jako segmentirano i spoljno oglašavanje je jedini preostali masovni medij koji, uz dobro strateško planiranje, postaje medij koji ne možete izbeći. Prisutan je 24 sata dnevno, a ne morate ga kupiti niti ga možete prelistati ili isključiti“ – ističe Gabriela Klarić, direktorka agencije Outdoor akzent.

Ona navodi da je prednost OOH medija u masovnosti, dostupnosti 24 sata na dan, ali i mogućnost targetiranja, kako mikrolokacija, tako i pozicioniranja kampanje na gradskom, regionalnom i nacionalnom nivou.

„Upravo iz tog razloga, pre 16 godina pokrenuli smo OUTWARD – nagradu za najbolji plakat velikog formata, kako bismo podstaknuli što bolje osmišljavanje idejnih rešenja za takve formate“, navodi Klarićeva za Poslovni.hr.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!