Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

OOH je jedini preostali masovni medij!

spot_img

REGION – Hrvatska agencija Outdoor akzent dodeliće sutra OUTWARD nagradu za najbolji plakat velikog formata.

„Medijsko tržište je jako segmentirano i spoljno oglašavanje je jedini preostali masovni medij koji, uz dobro strateško planiranje, postaje medij koji ne možete izbeći. Prisutan je 24 sata dnevno, a ne morate ga kupiti niti ga možete prelistati ili isključiti“ – ističe Gabriela Klarić, direktorka agencije Outdoor akzent.

Ona navodi da je prednost OOH medija u masovnosti, dostupnosti 24 sata na dan, ali i mogućnost targetiranja, kako mikrolokacija, tako i pozicioniranja kampanje na gradskom, regionalnom i nacionalnom nivou.

„Upravo iz tog razloga, pre 16 godina pokrenuli smo OUTWARD – nagradu za najbolji plakat velikog formata, kako bismo podstaknuli što bolje osmišljavanje idejnih rešenja za takve formate“, navodi Klarićeva za Poslovni.hr.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!