Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Ono kad sve stane u jednu reč

McCann Beograd je za kompaniju Bambi i voljenu Plazmu kreirao veoma zanimljivu kreativnu kampanju povodom redizajna originalnog pakovanja u ograničenoj seriji.

Plazma je prepoznatljiv brend, kako kod nas tako i u regionu, jer su uz Plazmu rasle i stasavale čitave generacije. Ipak, ove godine je Plazma, po prvi put promenila svoje lice. I spolja i iznutra. Kreirajući 3 „special edition“ pakovanja inspirisana emocijama, praznicima i ritualima i sa više od 40 nežnih reči na plazma keksima, podsetili smo ljude da čak i u nestalnim vremenima, neke stvari ostaju nepromenljive – ljubav, želje i naši mali rituali.

Aleksandra Savić, Senior Brand Manager u kompaniji Bambi kaže da se ove jeseni Plazma odlučila da ide korak dalje: „Želeli smo da ponudimo potrošačima Plazma iskustvo kao emociju. Uz jasan brief prema kreativnom timu u McCann Beograd, došli smo do zaključka da je specijalna edicija naše Plazme 150g sa nosećim porukama Ljubav – Jutro – Želje, odličan nastavak priče o Plazma ritualima. Imamo 45 različitih reči, po 15 u tri različita pakovanja. Ali, to nisu samo obične reči. To su i emocije, želje, osećanja, ono što poželite nekome, a sve stane u jednu reč.“

Kako je nastala kampanja i kako je tekao kreativni proces, saznajemo i kroz razgovor sa timom koji stoji iza projekta.

„Samo jedna prava reč dovoljna je da pruži sreću, utehu, da nasmeje… Kroz kampanju smo želeli da pružimo dozu inspiracije i optimizma ljudima oko nas, podsećajući ih da, iako se manje viđamo i družimo, i dalje imamo male reči u koje mogu da stanu velika osećanja i misli. Plazma je svoje ime ustupila tim rečima, a na nama je da ih nekom poklonimo…“ objasnila je Jovana Bradaš, Associate Creative Director McCann-a Beograd.

„Prvi put smo u istoriji Plazma keks pakovanja dobili priliku da dizajniramo limitiranu seriju, što je zaista privilegija. Zadatak je bio nedvosmisleno jasan, klijent je dao konkretne smernice, što je nama veoma značilo. U startu smo se razumeli i drago nam je da je to međusobno razumevanje proizvelo divne rezultate. Mislim da je upravo razumevanje između klijenta i agencije krucijalno za dolaženje do neizostavno dobrih rešenja“, kaže Jelena Grahovac, Head of Art u McCann Beograd, kreator dizajna pakovanja „ljubav“.

Sandra Milojević, Senior Designer, McCann Beograd, koja je dizajnirala pakovanje „jutro“, dodaje: „Nova Plazma pakovanja u ograničenoj seriji su zaokret u jedan drugačiji svet, emotivan, veseo i slobodan, pa je tako i sam proces kreiranja, gde su zadati stil i tema dozvoljavali najrazličitije ideje koje su dovele do nestvarno bajkovitih ili nadrealnih ilustracija, bio zaista zabavan. Kao rezultat ovog kreativnog procesa dobili smo jedno pravo osveženje u vidu pakovanja i spotova koji nas, u ovom sumornom vremenu, podsećaju sa ekrana i polica da svet može biti drugačiji, slobodniji i lepši.“

Maja Stevanović, Junior Designer u agenciji McCann Beograd, kreirala je dizajn pakovanja „želje“. „Na svim pakovanjima smo pratili istu art direkciju, veselu paletu boja i modernu formu likova. Korišćeni su grafički elementi koji čine skladnu kompoziciju sa zadatim temama Ljubav, Jutro i Želje. Nismo se plašili da ćemo time Plazmu premestiti u drugi plan, ipak je to svima nama vrlo prepoznatljiv brend,“ dodaje Maja.

„Pronašli smo način da na već uspešnoj i prepoznatljivoj platformi Plazma rituala predstavimo Plazmu u ovim, malo drugačijim danima. Svako pakovanje je dobilo svoje reči, a Želje, Ljubav i Jutro svoju ilustrovanu priču. Pored emotivnih i inspirativnih poruka i dizajna pakovanja, ono što ovu kampanju čini zanimljivom su i prelepi spotovi. Ovog puta smo se odlučili da idemo sa animacijom. Da ispričamo priče sa pakovanja, tako da su forme sa pakovanja kreirale jedan novi Plazma svet u kome žive karakteri sa pakovanja. Iako su karakteri svedenog oblika, oni pokretima i interakcijom dele emocije i pričaju nam priču. Nadamo se da ćete uživati u njima onoliko koliko smo mi uživali u njihovom osmišljanju,“ rekao je Branko Rosić, Senior Art Director, McCann Beograd.

Pozivamo vas da potražite nova specijalna pakovanja, otkrijete sve reči koje se kriju u Plazma pakovanjima i kažete makar jednim keksom sve što poželite. Jer baš kao što kaže slogan kampanje – Sve stane u jednu reč.

Kreativni tim:
Marija Stošić – Senior Strategic Planner
Jovana Bradaš – Associate Creative Director
Branko Rosić – Senior Art Director
Jelena Grahovac – Head of Art
Sandra Milojević – Senior Designer
Maja Stevanović – Junior Designer
Nikola Nikolić – Head of Creative Services
Marko Marković – Production Artist
Sara Jović – Account Director
Jovana Stojanović – Account Manager
Jovana Kovačević – Account Assistant

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!