Tokom vikenda održan je zanimljiv performans (flash mob) u centralnoj ulici u Beogradu. Online svet je na nekoliko sati prešao u offline ambijent. Ljudi su reagovali pozitivno i bili veoma zainteresovani da učestvuju u Internet akciji, izvan računara.
Naime, za vikend je svaka radnja u Knez Mihailovoj ulici bila uokvirena u svoju web stranu, koju od sada pa na dalje mogu vrlo lako, brzo, jednostavno i besplatno da naprave. Zapravo, radi se o Kioskpages.com platformi, novom startapu u Srbiji .
„Glavni cilj ove kampanje bio je da pokažemo ljudima kako mogu pametno da koriste Internet. Da pokažemo da je online tržište veliko i da je u razvoju, pogotovo kod nas, a u koliko žele da se promovišu preko interneta to mogu lako i besplatno da urade preko našeg sajta“, rekla je Nina Miloš, PR menadžerka KioskPages-a.
![kiosk2](https://marketingmreza.rs/wp-content/uploads/2021/12/kiosk2.jpg)
Delovalo je zabavno 🙂