Manje od 10 odsto Amerikanaca plaćalo bi za sadržaje na Internetu kao što su blogovi, vesti i video-sadržaji, pokazuje najnovije istraživanje Digital Advertising Alliance. Čak 92 odsto od ukupno 1.000 Amerikanaca koji su učestvovali u istraživanju navodi da su besplatne vesti, vremenska prognoza, elektronska pošta, blogovi i video-sadržaji veoma bitni za Internet u celini, čak i ukoliko znače povećan broj reklama na stranicama. Istraživanje Digital Advertising Alliance bavilo se uticajem online reklama na korisnike.
Više od dve trećine ispitanika navodi da im reklame na sajtovima ne smetaju, ali samo ukoliko su im lično interesantne, u odnosu na nasumično prikazivane reklame za proizvode i usluge. Dalje, 42 odsto ispitanika priznaju da su kupili proizvod ili uslugu nakon što su videli reklamu ili kliknuli na nju, dok polovina smatra da im online reklamiranje štedi novac i vreme prilikom kupovine željenih proizvoda.
Interesantno je da čak 58 odsto smatra da im online reklame, ustvari, pomažu da pronađu proizvod za koji inače ne bi ni znali. Tri četvrtine ispitanih korisnika veruje da bi znali da odaberu tip reklame koju žele da vide na sajtovima i način na koji će ona biti generisana.
Izvor: Economy.rs