Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Omnicom i Publicis odustali od saradnje

SVET – Predloženo spajanje američkog Omnicoma i francuskog Publicisa, koje je trebalo rezultirati stvaranjem najveće svetske marketinške i PR kompanije, vredne čak 35 milijardi dolara, opozvano je jer su obe kompanije bile suočene s prevelikim izazovima na tom putu.
Sporazum, dogovoren u aprilu prošle godine da ojača položaj te dve agencije u digitalnoj eri, nije uspeo zbog brojnih problema, od njihovih kompleksnih poreznih struktura do različitih poslovnih kultura.
„Nije u pitanju bio samo jedan faktor. Mnogo je složenih pitanja koja nismo rešili. U obe kompanije postoje snažne korporativne kulture koje su otežavale postizanje sporazuma. Nije bilo jasnog cilja na vidiku, ni kapitala da bismo se nosili s tehnoloških silama oko oglašivačkog poslovanja“, rekao je izvršni direktor Omnicom grupe John Wren.
Otkazivanjem sporazuma o spajanju, te dve kompanije zapravo su prepustile svoju potencijalno dominantnu poziciju trenutnom svetskom lideru u marketinškom i PR biznisu – WPP-u.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!