Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

ISPRATI

Omnicom i Publicis odustali od saradnje

SVET – Predloženo spajanje američkog Omnicoma i francuskog Publicisa, koje je trebalo rezultirati stvaranjem najveće svetske marketinške i PR kompanije, vredne čak 35 milijardi dolara, opozvano je jer su obe kompanije bile suočene s prevelikim izazovima na tom putu.
Sporazum, dogovoren u aprilu prošle godine da ojača položaj te dve agencije u digitalnoj eri, nije uspeo zbog brojnih problema, od njihovih kompleksnih poreznih struktura do različitih poslovnih kultura.
„Nije u pitanju bio samo jedan faktor. Mnogo je složenih pitanja koja nismo rešili. U obe kompanije postoje snažne korporativne kulture koje su otežavale postizanje sporazuma. Nije bilo jasnog cilja na vidiku, ni kapitala da bismo se nosili s tehnoloških silama oko oglašivačkog poslovanja“, rekao je izvršni direktor Omnicom grupe John Wren.
Otkazivanjem sporazuma o spajanju, te dve kompanije zapravo su prepustile svoju potencijalno dominantnu poziciju trenutnom svetskom lideru u marketinškom i PR biznisu – WPP-u.

PROJEKAT

spot_img

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!