Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Oglašivački i dizajn anđeli

AdPrint Festival 2012 objavio je poziv za prijavu radova na dva takmičenja: Advertising Angels i Design Angels. Prijave radova traju do 30. marta ove godine, a šalju se onlajn na www.adprintfestival.com. Svi radovi morali su biti kreirani u Evropi tokom prošle godini.
AdPrint 2012 na ova dva odvojena takmičenja ima za cilj da pokaže šta print može ponuditi: unikatnost, stil i vrhunsku produkciju. Sve takmičarske kategorije su restrukturisane i u sebi sadrže više oglašivačkih i dizajn disciplina.
Struktura takmičenja je redizajnirana u niz koji nudi širu sliku štampanih i outdoor medija: radovi se sad mogu prijaviti u kategoriju Print oglasi, kao što su magazini i dnevni listovi, Out od Home oglasi (bilbordi, posteri, ambijent) i Grafički dizajn (logotipi, brend arhitektura, ambalaža, POP i in store, dizajn u izdavaštvu i posteri za filmove). AdPrint 2012 će nagraditi najbolje radove u tim medijima i najbolju produkciju u kategorijama Advertising Print i Graphic Design.
Advertising Angels i Design Angels takmičanja imaju iste kriterijume i proces ocenjivanja radova, ali različit pristup strukturiranju žirija. Kompletan sastav oba žirija biće objavljen krajem februara.
Misija AdPrint Festivala jeste da promoviše print i grafički dizajn i njihove vrednosti na međunarodnom nivo uzimajući u obzir trenutno nepovoljne okolnosti u kojima se nalaze štampani mediji i oglašavanje u njima. Zato je jedan od glavnih ciljeva festivala u 2012. godini da sakupi najbolje radove iz printa i grafičkog dizajna iz Evrope i promoviše njihove stvarne vrednosti.

Izvor: Media Marketing

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!