today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Oglašivačka industrija jedan je od vrlo značajnih faktora ekonomskog prosperiteta

„Život ili reklama“ moto je događaja koji povodom 20. rođendana organizuje srpski ogranak International Advertising Association – 26. decembra u Mixer House-u. Tim povodom specijalno za Marketing mrežu govori Nataša Đurđević, predsednica IAA Srbija.

IAA Srbija 26. decembra slavi 20 godina postojanja. Kako je zamišljen događaj? Ko se nalazi na spisku zvanica?
Kao asocijacija koja okuplja profesionalce u struci, rešili smo da obeležavanje ove značajne godišnjice posvetimo upravo struci – svima koji se bave oglašavanjem i tržišnim komunikacijama. Da, u cilju promocije struke, istaknemo doprinos koji smo dali razvoju ekonomije i kreativnosti: da se podsetimo uspeha naših kreativaca na medjunarodnim takmičenjima, da se osvrnemo na brendove koje smo pomogli da izgradimo i ojačamo, da se osvrnemo na ukupan dosprinos društvu koje oglašivačka industrija stvara. Osim formalnog dela, ocekujemo i da ćemo se dobro zabaviti…

Šta za jednu Asocijaciju znači činjenica da postoji 20 godina?
Dokaz da postoji solidna osnova principa koji okupljaju profesionalce i njihovo delovanje.

Koliko je, objektivno govoreći, IAA doprineo svojim radom razvoju, odnosno promociji struke u Srbiji? Kakvu poruku želite da pošaljete ovim događajem?
Uz medjunarodni okvir organizacije, trajanje u Srbiji uprkos okolnostima sve ovo vreme, činjenicu da su dokazani i iskusni profesionalci članovi, IAA Srbija ima šansu i zadatak da pomaže razvoju struke. Principi i standardi oglašavanja za koje se zalaže IAA, promocija struke, regulativa i samoregulativa, obrazovanje, razmena iskustava I najbolje prakse – IAA Srbija je trenutno najaktivnija strukovna asocijacija sa vrlo konkretnim akcijama i delima iza sebe i jasnim ciljevima ispred sebe, asocijacija koja je preuzela odgovornost za realizaciju značajnih inicijativa u cilju razvoja struke.
Oglašivačka industrija je jedan od vrlo značajnih faktora ekonomskog prosperiteta – jedna od najvećih vrednosti uspešnih firmi su zdravi i jaki brendovi koji stvaraju novu vrednost i imaju održivu budućnost, a gotovo da je nemoguće bez relevantne i kvalitetne tržišne komunikacije to postići.

IAA je uspela da se izbori za status elitističke asocijacije. Kako to objašnjavate?
Za članstvo u IAA uslov je dokazan uspeh i višegodisnje iskustvo, član može da se postane samo po pozivu i preporuci postojećih članova, i većina Upravnog odbora treba da se složi sa nominacijom. Interes nam je da zadržimo visoke standarde da bismo mogli da održimo nivo kvaliteta aktivnosti, da ugled članova bude garant iza inicijativa koje preduzimamo i stavova za koje se zalažemo. Svi zajedno nosimo odgovornost za kvalitet, ugled i perspektivu struke kojoj smo posvetili svoj profesionalni život.

Kako vidite IAA u budućnosti, recimo u narednih 10 godina, a kako struku u Srbiji?
Na globalnom nivou se trenutno dosta toga i vrlo brzo menja i dešava. Razvojem, dostupnošću i transparentnošću koji tehnologija donosi svima, Srbija je apsolutno deo svetskog tržišta i ono što su globalni izazovi za struku danas se i te kako tiče i nas u Srbiji. Svojim inicijativama već jesmo aktivan deo tih tokova i nastavićemo da prenosimo znanja i iskustva i na naše tržište.

Intervju uradila: Ivana Parčetić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!