Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Oglasi koje volimo!

Domaća konferencija posvećena digitalnom i interaktivnom marketingu Digital Day biće održana 25. maja u Domu omladine Beograd.

Konferencija je edukativnog karaktera koja pored ključnih predstavnika digitalnog tržišta Srbije i regiona okuplja i predavače sa razvijenih tržišta koji će sa domaćom publikom podeliti svoja iskustva, najbolje prakse i najaktuelnije trendove u digitalnoj industriji.

Prema rečima Aleksandra Petkovića, izvršnog direktora udruženja IAB Serbia koje organizuje konferenciju, Digital Day 2016 ima za cilj da na jednom mestu okupi i edukuje sve one koji prepoznaju važnost ulaganja u digitalne marketing kanale, radi ostvarivanja boljih poslovnih rezultata. Pored međusobnog umrežavanja i povezivanja regionalnih predstavnika marketing industrije, učesnici na konferenciji imaće priliku da čuju iskustava marketing profesionalaca sa razvijenih tržišta, kao i da iz svega toga izvuku ono najbolje za sebe i primene na svoje poslovanje.

Tema ovogodišnje konferencije „Oglasi koje volimo“ (Ads we love) treba da povuče jasnu liniju između oglasa koji su relevantni i korisni za interent posetioce i nisko-kvalitetnog, neadekvatnog oglašavanja, zaslužnog za negativnu reputaciju koju industrija digitalnog oglašavanja povremeno ima. Stručnjaci u oblasti digitalnog oglašavanja govoriće o naprednoj metodologiji i tehnologiji koja stoji iza najpopularnijih internet oglasa, kao i glavnim faktorima koji doprinose uspešnosti digitalnih kampanja.

IAB Serbia, kao lokalno strukovno udruženje kompanija koje se bave digitalnim marketingom, organizovanjem Digital Day konferencije pokušava da kroz edukaciju podigne svest o mogućnostima i prednostima koje interaktivno oglašavanje može da pruži. Potvrda važnosti postojanja edukacije se ogleda u činjenici da se u Srbiji svake godine povećava nivo uloženih investicija u ovakav vid promocije. Digital Day održava se u Beogradu od 2011. godine.

Više informacija na sajtu www.digitalday.rs

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!