Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Oglašavanje u slovenačkim medijima poraslo za 9%!

REGION – Oglašavanje u slovenačkim medijima poraslo je prošle godine za 9 procenata na više od milijardu evra, pri čemu najveći deo „reklamnog kolača“ i dalje pripada televiziji, čak 80 odsto, pokazuju podaci slovenačke agencije za istraživanje tržišta Mediana.

Televiziju prate štampani mediji sa udelom ispod 10 odsto, slede reklame na otvorenom i digitalni mediji sa po 3 procenta, radio sa 2 odsto, dok su drugi mediji zastupljeni sa manje od 0,5 odsto, prenosi agencija STA.

Podaci o oglašavanju u digitalnim medijima su ograničeni, jer istraživanje obuhvata samo slovenačke veb sajtove. Na 27 televizijskih kanala, koje je pratila Mediana, emitovano je ukupno 3.146.490 reklama ili u proseku 8.621 oglas dnevno.

Kompanije su se uglavnom reklamirale na POP TV, kojoj je pripalo 33,5 odsto od ukupnog „reklamnog kolača“, a slede Planet TV i Kanal A sa 23,4 procenta i 17,4 posto, respektivno. Ukupna bruto vrednost oglašavanja u štampanim medijima iznosila je skoro 96 miliona evra, što je porast za nešto više od 5,0 odsto u odnosu na prethodnu godinu.

Prema Mediani, štampani mediji kao advertajzing kanal su i dalje najinteresantniji trgovcima na malo, koji su prošle godine povećali ulaganja u oglašavanje putem štampanih medija za 13 procenata. Ukupna vrednost outdoor reklamiranja iznosila je 38 miliona evra i veća je za 2,0 odsto u odnosu na prethodnu godinu.

Izvor: Tanjug

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!