Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Kampanja „Oglašavanje. Tvoje pravo da izabereš.“

International Advertising Association (IAA), međunarodna asocijacija koja okuplja predstavnike oglašivača, marketinških agencija i medija, sredinom februara pokrenula je globalnu kampanju kojom potrošačima i relevantnim vladinim institucijama širom sveta želi da ukaže na značaj koji oglašavanje ima za globalnu ekonomiju. U Srbiji kampanja je juče lansirana postavljanjem city light-ova na beogradskim ulicama.
U sklopu kampanje IAA i agencija GfK sprovode jedinstveno istraživanje o imidžu marketinške struke, čiji će rezultati biti bredstavljeni na međunarodnom The Cup festivalu koji se održava od 13. do 17. aprila u Beogradu.
„Oglašavanje. Tvoje pravo da izabereš.” osnovna je poruka kampanje koju je IAA pokrenula sa namerom da istakne koristi koje oglašavanje podrazumeva. Prema rečima predsednika IAA Global, Farisa Abouhamida: „Poruka kampanje je snažna, a cilj jasan – potrošači imaju pravo da biraju”. Kampanja ukazuje na činjenicu da oglašavanje stvara i ohrabruje konkurenciju, podstiče inovaciju proizvoda, otvara nova radna mesta.
vesti-IAASrpski ogranak IAA uključio se u globalnu kampanju i planira da od 7. aprila građane putem oglasa na ulicama podseti na značaj oglašavanja za ekonomiju jedne zemlje i društvo uopšte. Takođe, u sklopu kampanje, sprovodi se istraživanje u saradnji sa agencijom GfK o imidžu marketinške struke u Srbiji, odnosno percepciji o oglašavanju i njegovim funkcijama. Rezultati istraživanja biće predstavljeni 17. aprila u Hotelu Crowne Plaza gde će se okupiti predstavnici regionalne i svetske kreativne industrije. Pored outdoor oglasa i istraživanja IAA Srbija planira niz aktivnosti u ovoj godini kojima će ukazati na značaj oglašavanja I sve njegove benefite.
Miloš Simić, predsednik IAA Srbija ovako objašnjava aktivnosti Udruženja u narednom periodu: “IAA Srbija se aktivno uključila u globalnu kampanju jer je našoj industriji je potrebno da podseti kako potrošače, tako i relevantne predstavnike države da tržišna komunikacija i oglašavanje nisu posledica ili trošak. Nprotiv, oni su pokretačka snaga inovacije, razvoja i slobode izbora. IAA kao asocijacija sebe smatra pravim predstavnikom ovdašnje kreativne industrije i to je bio razlog da se uključimo u organizaciju međunarodnog kreativnog festivala The Cup koji se ove godine održava u Beogradu. Smatramo da na taj način promovišemo srpsku i balkansku kreativnost i dajemo na značaju, kako i zaslužuje.“

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!