Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Oglašavanje po evropskim standardima

“Etika u oglašavanju – formiranje samoregulatornog tela” naziv je događaja održanog juče u Grand Casinu Beograd, kojim je označen početak rada na formiranju samoregulatornog tela u oblasti oglašavanja, po uzoru na razvijene evropske zemlje. Konferenciju je organizovao srpski ogranak International Advertising Association (IAA Srbija), asocijacija koja okuplja predstavnike oglašivača, marketinških agencija i medija.
Konferenciju je otvorio Pomoćnik ministra za kulturu i informisanje – Saša Mirković, istakavši da ova inicijativa ima za cilj unapređenje oblasti komercijalnih komunikacija i da joj zato treba pružiti podršku, kako bi se i u ovoj oblasti približili evropskim standardima.
Prisutnim učesnicima, predstavnicima Ministarstva za kulturu i informisanje, Ministarstva za unutrašnju i spoljnu trgovinu i telekomunikacije, čelnicima strukovnih udruženja i marketinškim profesionalcima, obratio se i Miloš Simić, predsednik IAA Srbija: “Formiranje samoregulatornog tela je logičan nastavak procesa koji je IAA pokrenuo pisanjem Kodeksa marketinških komunikacija i oglašavanja. Kodeks je podržan od strane velike većine relevantnih subjekata u zemlji i predstoji nam njegova, uslovno rečeno, implementacija putem samoregulatornog tela koje će obezbediti njegovu primenu u praksi.”
Simić je prisutnima pročitao pismo podrške koje je IAA Srbija dobila od Evropske alijanse za standard u oglašavanju (EASA), odnosno generalnog direktora – dr Olivera Greja: “Veoma nam je drago da čujemo za napredovanje u uspostavljanju samoregulatornog sistema u Srbiji koji je pokrenula IAA Srbija. Kao što znate, ovo predstavlja važan deo priprema za vaše buduće članstvo u EU, odnosno dobijanja mogućnosti za rad u oblasti marketinških komunikacija na ovom tržištu. Svakako, računajte na pomoć EASA kako biste projekat uspešno realizovali u narednom periodu.”
Cilj konferencije bio je, pored obaveštavanja javnosti da počinje rad na formiranju samoregulatornog tela, da sve zainteresovane strane informiše i edukuje o promenama koje ovakav sistem donosi u oblasti marketinških komunikacija. Zbog toga su održane tri prezentacije čelnih ljudi tri nacionalna samoregulatorna tela: Španije (Hoze Domingo Gomez Kastalo), Mađarske (Dr Ildiko Fazekaš) i Bugarske (Eli Gerganova).
Oni su govorili o iskustiva u njihovim zemljama i na taj način uputili prisutne na konferencije u benefite koje samoregulativa sa sobom nosi, odnosno izazove koji stoje pred njom. Na kraju, predstavnici Radne grupe IAA Srbija predstavili su prisutnima šta je dosad urađeno u okviru ovog projekta, odnosno šta je to što bi u narednom periodu trebalo uraditi kako bi samoregulativa počela efikasno da funkcioniše kao u zemljama Evropske unije.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!