today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Oglašavanje nikada nije bilo izazovnije!

REGION – Svi vole videti zanimljiv oglas, čuti zarazni džingl ili ponavljati rečenicu iz reklame koja im se sviđa. No s druge smo se strane svi našli u situaciji da kažemo: „Ako vidim ovu reklamu još jedanput…“ Zaraditi od oglašavanja, a da se ne izgubi naklonost publike te uz to zadržati oglašavanja na nivou na kojoj neće iritirati – izazov je za stručnjake.

Filozofija oglašavanja trebala bi angažovati kupca, ne samo da kupi proizvod nego da u kupcu izazove i emotivnu reakciju. Tradicionalno oglašavanje još je aktuelno, no potreba za sadržajem koji nije grubo fokusiran na prodaju sve je veća. Tu dolazimo i do pitanja – da li je native oglašavanje bolje i profitabilnije od klasičnog?

Na sva ova zanimljiva pitanja odgovoriće govornici panela „Oglašavanje – kada je previše“, pod moderatorskom palicom Kaltrine Bylykbashi, urednice Television Business International uz koju će na panelu govoriti i Alida Žorž Miketek, direktorka, AGB Nielsen Audience Measurement Hrvatska, Dirk Gerkens, glavni direktor, TV2 Media Group i Srđan Šaper, osnivač I&F McCann Grupe.

„Naše je vreme izazovno i za oglašivače, i za brendove, i za agencije, jer moramo pronaći način kako doći do potrošača s porukom koja će njima biti relevantna. Potrošači su danas zatrpani šumom različitih poruka, često je teško prepoznati onu pravu. Najbolji način da se potrošač i publika stave na stranu brenda je da se personalizovani oglasi učine korisnim i zabavnim, po mom mišljenju i, pre svega, pametnim. Ovo još više dolazi do izražaja ako znamo da prosečna pažnja današnjeg potrošača traje samo 6 do 8 sekundi. Poruka zbog toga treba biti jasna, iskrena, ciljana… jer samo poruke koje traju „prave razliku“… suštinski ovo more sadržaja dovešće do potrage za velikim idejama koje dugo traju. Kreativnost će biti na dobitku”, istakao je Šaper.

Konferencija NEM biće održana od 11. do 14. juna u Dubrovniku, Hrvatska. Više informacija na http://neweumarket.com/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!