Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Oglašavanje na Instagramu

Era oglašavanja započela je i na Instagramu. Instagram je svoj četvrti rođendan dočekao sa 400 miliona aktivnih korisnika mesečno čime je postao i poželjno mesto za oglašivače.

Naime, nedavno smo i na Instagramu dobili priliku kreirati oglase za svoje usluge i proizvode što je omogućeno putem Facebookovog sistema za upravljanje oglasima Power Editor.

Agencija Jasno&Glasno objavila je blog o oglašavanju na Instagramu, kako su oglasi na Instagramu usmereni ka ostvarivanju četiri cilja, odnosno dostupne su nam četiri vrste oglasa:

  • Povećanje broja poseta web stranice
  • Povećanje broja pregleda videa
  • Branding kompanije, proizvoda ili usluga
  • Povećanje broja instalacija aplikacija za pametne uređaje.

Bez obzira na to šta želite odabranim oglasom postići, važno je znati da se kampanjama u potpunosti upravlja putem Facebookovog sistema za upravljanje oglasima. To u osnovi znači da se oglasima može vrlo precizno segmentirati korisnici po lokaciji, demografskim obeležjima, interesima, ponašanju i mnogim drugim karakteristikama.

Šta to znači za oglašivače? Poželite li svojim oglasima targetirati Šveđanke od 35 do 50 godina starosti koje vole putovati u Hrvatsku, možete! Želite li, pak, oglašavati svoje proizvode Hrvatima od 20 do 40 godina starosti koji vole fudbal i pivo, možete i to. Što se samog formata oglasa tiče, i tu su mogućnosti vrlo slične kao i na Facebooku. Naime, dostupni formati su video, slikovni i carousel oglasi.

U svakom slučaju, predstoji nam zanimljivo razdoblje oglašavanja na Instagramu, platformi koja je brojem korisnika nadmašila Twitter i koja pruža mogućnost prezentacije u kreativnom okruženju sa zainteresovanom publikom.

Izvor i foto: Jasno&Glasno

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!