Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Održivost svih poslovnih procesa kao imperativ za budućnost

Ivana Vukić, menadžerka korporativnih komunikacija i javnih politika PepsiCo Zapadni Balkan govorila je za Marketing mreža magazin o greenwashingu i u kojoj meri je održivost isplativija za brendove dugoročno.

Zašto je greenwashing tako raširen danas i kako ga prepoznati?

Mislim da se problem greenwashinga i njegove rasprostranjenosti najviše ogleda u želji kompanija za brzim rezultatima, bez sagledavanja šire slike i posledica određenih odluka. Takođe, ukoliko se problemu ne pristupi strateški i sa postavljanjem jasnih i opipljivih ciljeva, prilikom kojih će održivost biti integrisana u svakom aspektu rada kompanije, lako se može postići kontraefekat i poništiti sve prvobitno zamišljene dobrobiti jednog održivog procesa. Zato je od izuzetne važnosti napraviti jasan akcioni plan i svaki proces do detalja razložiti kako bi se princip održivosti inkorporirao u svakom koraku realizacije. Promenjena svest i način rada kojim doprinosimo pozitivnim promenama i za ljude i za zajednicu u kojoj poslujemo, od vitalnog su značaja za čitavu planetu.

U kojoj meri je održivost isplativija za brendove dugoročno?

Ulaganje u održivu budućnost ne samo da je isplativo, već je i apsolutni imperativ – prošlo je vreme u kome je to bio izbor. Trudeći se da uvek sagledamo širu sliku, ne možemo, a da ne razmišljamo nekoliko koraka unapred, a to podrazumeva i održivost našeg brenda i poslovanja u celini. Zato su vizija i strateški pristup u skladu sa principima održivosti neophodni činioci nastanka, razvoja, kao i dugoročnog uspeha jednog brenda, jer ulaganjem u održivu budućnost i čineći pozitivne izbore u svom poslovanju, opstajemo i napredujemo svi zajedno.

Na koji način kompanija PepsiCo inovira u oblasti održivog poslovanja? 

Kompanija PepsiCo na globalnom nivou ima jasnu strategiju održivog poslovanja, pod nazivom PepsiCo Positive (PEP+). Na svim tržištima na kojima poslujemo primenjujemo globalne PepsiCo prakse i postavljamo ozbiljne ciljeve koje težimo da ostvarimo i pre zadatog roka. Oni obuhvataju principe regenerativne poljoprivrede i edukaciju poljoprivrednika u cilju postizanja najefikasnijih rezultata uz minimalno korišćenje resursa, smanjenje emisije CO2 i korišćenje obnovljivih izvora energije, kao i održivog korišćenja vode i sastojaka koji su bolji za ljude i planetu.

Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!