Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Održano predavanje o medijskim merenjima i istraživanjima

REGION – U organizaciji ABC Hrvatska i HND-a u prostorijama Novinarskog doma održana je konferencija na temu JIC (joint industry committee) u medijskim merenjima i istraživanjima. Vođe nacionalnih JIC udruženja iz Švajcarske, Rumunije i Norveške održali su 20-minutna predavanja o načinima i metodama merenja medija u njihovim državama.
Nakon predavanja organizovana je tribina i diskusija u kojoj je, između ostalih, učestvovao Božidar Abramović i Marina Kraljić iz HURA-e, kao i nekoliko direktora hrvatskih agencija.
Joint industry committee su neprofitne i neutralne organizacije koje u svom članstvu imaju, jednako zastupljene, ključne učesnike iz oglašivačke industrije: oglašivače, medije i agencije. Svrha postojanja JIC-a je da revidira sisteme za merenje ili istraživanje čitanosti, slušanosti ili gledanosti medija. Revizija merenja/istraživanja medijske publike mora biti neutralna i dostupna svima.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!