today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Održano predavanje „Dva lica targetiranja u digitalu – retargeting i viral“

Udruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) u cilju kontinuirane edukacije tržišta organizuje predavanja na najrazličitije teme koje se smatraju najinteresantnijim u sferi modernog marketinga, bilo da su u pitanju klasični kanali komunikacije, bilo da su u pitanju oni koji su na domaćem tržištu tek sada u većoj ekspanziji. Najnovije takvo predavanje održano je prošle nedelje u Svečanoj sali Beogradskog sajma.
Predavanje iz sfere digitalnog marketinga sa temom „Dva lica targetiranja u digitalu – retargeting i viral“ održali su čelni ljudi digitalne kreativne agencije MRM Worldwide iz Beograda, Relja Jović, generalni direktor i Goran Ocokoljić, kreativni direktor agencije.
Veliki broj prisutnih učesnika imao je priliku da tokom ovog predavanja čuje najnovija svetska iskustva i trendove u sferi kreiranja digitalnih kampanja, vidi veliki broj relevantnih primera, sazna informacije o različitim vrstama pristupa korisnicima, kao i mogućnostima koje nove vrste medija i moderan način života pružaju u sferi kreiranja digitalnih marketinških kampanja.
Pored toga, saznali su šta nam sve donose tehnološke mogućnosti i inovacije u smislu praćenja ponašanja korisnika na internetu i u skladu sa time, njihovog preciznog targetiranja kao i potencijalnog daljeg angažmana, da li je to i na koji na koji način izvodljivo na našem tržištu, koje su to zamke retargetinga i kako ih izbeći, šta je prava mera u ovoj vrsti oglašavanja i mnoge druge zanimljivosti.
Kada je reč o viralima, učesnici su upoznati sa istorijatom i saznali koja bila prva viralna kampanja i na koji način je realizovana daleko pre pojave virala kao takvog na internetu, šta je sve zapravo viral a čega mnogi nismo ni svesni, kao i koja su to načelna pravila koja treba slediti prilikom kreiranja viralne kampanje.
Celo predavanje je bilo propraćeno i brojnim vrlo zanimljivim primerima iz najbolje prakse agencije MRM Worldwide, kao i drugih velikih svetskih digitalnih marketinških agencija.

Više informacija pronađite na sajtu agencije MRM Worldwide Beograd.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!