Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Održano predavanje „Dva lica targetiranja u digitalu – retargeting i viral“

Udruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) u cilju kontinuirane edukacije tržišta organizuje predavanja na najrazličitije teme koje se smatraju najinteresantnijim u sferi modernog marketinga, bilo da su u pitanju klasični kanali komunikacije, bilo da su u pitanju oni koji su na domaćem tržištu tek sada u većoj ekspanziji. Najnovije takvo predavanje održano je prošle nedelje u Svečanoj sali Beogradskog sajma.
Predavanje iz sfere digitalnog marketinga sa temom „Dva lica targetiranja u digitalu – retargeting i viral“ održali su čelni ljudi digitalne kreativne agencije MRM Worldwide iz Beograda, Relja Jović, generalni direktor i Goran Ocokoljić, kreativni direktor agencije.
Veliki broj prisutnih učesnika imao je priliku da tokom ovog predavanja čuje najnovija svetska iskustva i trendove u sferi kreiranja digitalnih kampanja, vidi veliki broj relevantnih primera, sazna informacije o različitim vrstama pristupa korisnicima, kao i mogućnostima koje nove vrste medija i moderan način života pružaju u sferi kreiranja digitalnih marketinških kampanja.
Pored toga, saznali su šta nam sve donose tehnološke mogućnosti i inovacije u smislu praćenja ponašanja korisnika na internetu i u skladu sa time, njihovog preciznog targetiranja kao i potencijalnog daljeg angažmana, da li je to i na koji na koji način izvodljivo na našem tržištu, koje su to zamke retargetinga i kako ih izbeći, šta je prava mera u ovoj vrsti oglašavanja i mnoge druge zanimljivosti.
Kada je reč o viralima, učesnici su upoznati sa istorijatom i saznali koja bila prva viralna kampanja i na koji način je realizovana daleko pre pojave virala kao takvog na internetu, šta je sve zapravo viral a čega mnogi nismo ni svesni, kao i koja su to načelna pravila koja treba slediti prilikom kreiranja viralne kampanje.
Celo predavanje je bilo propraćeno i brojnim vrlo zanimljivim primerima iz najbolje prakse agencije MRM Worldwide, kao i drugih velikih svetskih digitalnih marketinških agencija.

Više informacija pronađite na sajtu agencije MRM Worldwide Beograd.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!