Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Održana Pitch Akademija za medijske agencije

U okviru Pitch Akademije, predstavnici IPG Mediabrands mreže održali su u Beogradu trening za regionalne timove agencije UM. Program edukacije vodili su Howard Nead, Chief Growth Officer u IPG Mediabrands i Stefan Burford, Chief Strategy Officer u IPG Mediabrands, koji su tokom proteklih godina značajno doprineli razvoju strateških i multidimenzionalnih rešenja za klijente networka.

„S obzirom na stalne promene u industriji, kontinuirano osvežavanje znanja i razmena iskustava neophodni su za održavanje standarda kvaliteta usluga koje UM pruža svojim klijentima. U tom smislu, Pitch Academy otkriva nove insight-e o pitch procesima, predlaže pristupe razmišljanja i komunikacije, i analizira najbolju praksu u okviru globalne mreže. Pored toga, regionalni timovi se dodatno jačaju, integrišu i zajedno pokreću zanimljive projekte“, rekla je Biljana Kolaković, regionalna direktorka agencije UM.

Pitch proces je neretko prelomni trenutak u životu agencija i predstavlja teren na kom dodatne veštine i znanja odnose prevagu. „Povratne informacije o prezentacijskim veštinama, saveti u pogledu različitih alata i tehnika komunikacije, i saznanja o modelima planiranja, pripreme i realizacije pitch procesa, obogaćuju agencijske timove, pružaju im efikasnu podršku u radu i omogućavaju da sigurniji i opušteniji nastupe pred klijentima“, kaže Katarina Kostić, regionalna direktorka razvoja za medijske operacije u okviru UM.

Pitch Academy predstavlja značajan segment regionalnog plana edukacije, a samim tim i strateškog opredeljenja UM mreže da svojim klijentima obezbedi profesionalne, kreativne i efektne medijske planove, što potvrđuje postojan odnos poverenja i saradnje sa klijentima.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!