Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Održana međunarodna konferencija „Mediji i PR“

REGION – Prva međunarodna naučna konferencija „Mediji i PR – uticaj PR-a na uređivačku politiku medija u regionu“, u organizaciji Unije lokalnih javnih emitera Crne Gore (ULES CG), održana je od 14. do 16. juna u Bjelom Polju. Cilj ove konferencije je, između ostalog, analiza uticaja PR-a na uređivačku politiku medija u regionu. Da li odnosi s javnošću utiču na uređivanje medija, da li su mediji samo puki prenosioci saopštenja za javnost, da li PR profesionalci određuju događaje dana, da li je veći uticaj političkog ili komercijalnog PR-a, samo su neka od pitanja o kojima se razgovaralo na konferenciji.
Iznosimo vam najvažnije zaključke sa konferencije:

  • Uloga medija u savremenom društvu menja se u skladu sa ubrzanim ekonomskim i političkim promenama, tako da jačanje pozicije medija zavisi od mnoštva društvenih činilaca, ali i pojave novih oblika medija i načina informisanja javnosti. Potrebna je zajednička aktivnost, sinergija akademske zajednice u regionu, promena sistema obrazovanja i samih novinara i medija kako bi se celokupni medijski sistem prilagodio društvenoj stvarnosti i javnom interesu.
  • Dominicija PR-a nad medijima kao globalni trend ima negativne posledice za vrednost novinarske profesije i urušavanje značaja medija za strukturalnu promenu političkog sistema i društvenog ponašanja. S toga je neophodna naučna, stručna i medijska saradnja kako bi se odgovorilo na ove složene izazove.
  • Sa stanovišta nauke i normativne teorije formulisati odgovore na pitanja daljeg razvoja medija i njihovog značaja za demokratizaciju država u regionu.
  • Radna institucionalizacija medijske scene kroz uspostavljanje njihove pune nezavisnosti i poštovanje principa njihove autonomije u skladu sa opštim dobrom građana.
  • Uspostavljanje saradnje medija i PR službi uz poštovanje principa njihove međusobne odvojenosti, ali konstruktivne i partnerske saradnje.
  • Depolitizacija medija uz preporuku njihove pune nezavisnosti u odnosu na političke centre moći.
  • Poštovanje univerzalnih vrednosti, profesionalizma i etičkog kodeksa i u novinaraskoj i u oblasti PR-a.
  • Stvaranje medija koji služe interesima građana i novinarstva utemeljenog na vrednostima i vrednosnim orijentacijama u čijem su temelju objektivnost, nepristrasnost, verodostojnost i istina.
  • Raditi na unapređenju profesije i aktivnostima na povratku digniteta novinarske profesije od obrazovnih institucija do medijske politike i svih ostalih relevantnih institucija.
  • Adekvatna univerzitetska obrazovanost novinara i zaposlenih u PR službama na vrednostima nove medijske kulture da bi se obezbedilo bolje funkcionisanje i značajno mesto koje mediji treba da zauzmu u društvu.
  • Zajednički napori na stvaranju ove nove medijske kulture i nove medijske paradigme odgovor je na složene društvene promene i preduslov za demokratsku konsolidaciju modernih političkih zajednica.
  • Regionalno povezivanje akademskih institucija i katedri za novinarstvo i komuniklogiju kao regulatora medijske scene i u tom cilju boljeg organizovanja uzajamne saradnje između akademske zajednice i medijskih kuća.
  • Smisao novinarstva u savremenom društvu moguće je obnavljati na vrednostima na kojima će se uspostavljati kultura medijskog dijaloga, slobode i tolerancije.
  • Neophodan je razvoj novinarstva i PR-a kao važnih kreatora javnog mnjenja i društvene scene i medijatora društvenih promena koji doprinose snažnom konstituisanju društvenih odnosa na osnovama demokratske političke kulture.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!