Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Održana debata „Chivas 12 stolica“ na temu medija i komunikacija

Eminentni stručnjaci iz oblasti medija i komunikacija diskutovali o stanju u medijima u Srbiji sa najistaknutijim studentima iz ove oblasti u okviru debate „Chivas 12 stolica“.

„12 stolica” je aktivaciona platforma koju je pokrenuo Chivas, a koja ima za cilj da okupi stručnjake iz određene oblasti koji bi zajedno sa najperspektivnijim studentima diskutovali o najvažnijim temama iz njihove profesije. Platforma nosi naziv „Chivas 12 stolica“ jer u njoj, pored 6 stručnjaka, učestvuju i 6 najtalentovanijih studenata koji su izabrani na osnovu najzanimljivijeg pitanja iz oblasti medija.

Nakon prve debate održane na temu marketinga, u drugoj debati organizovanoj u Srbiji, na temu medija su sa studentima diskutovali eminentni stručnjaci: prof.dr. Neda Todorović, profesor na Fakultetu političkih nauka; Nataša Miljković, voditelj i urednik emisije „Tako stoje stvari“ na RTS-u; Radojka Nikolić, glavna i odgovorna urednica magazina Biznis i Ekonometar; Nikola Tomić, odgovorni urednik NIN-a; Predrag Mihailović, zamenik glavnog urednika Blic-a i Miloš Milovanović, prezenter i producent na televiziji N1.

Moderator na debati bila je naša poznata novinarka Olja Bećkovic, koja se, kao i uvek, potrudila da od svih sagovornika dobije najadekvatnije i najsmelije odgovore. Samo neke od tema o kojima se pričalo u toku debate su: da li javno mnjenje upravlja medijskim sadržajem ili mu je on nametnut; kako se stiče novinarski kredibilitet i ko ga ima u Srbiji; koliko su mediji u Srbiji zaista slobodni; koliko društvene mreže utiču na razvoj medija…

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!