Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti!

Oglašavanje

spot_img

ISPRATI

Održan Marketinški događaj 2013. godine

Profesionalna manifestacija Marketinški događaj godine, po sedmi put, održan je danas u Svečanoj sali upravne zgrade Beogradskog sajma. Na osnovu analize poslovanja u 2012. godini, rangiranih kroz devet ekonomskih pokazatelja kao izraz efikasnosti poslovanja, uvodeći i deseti – kreditni rejting, proglašene su najuspešnije specijalizovane agencije i preduzeća koja su poslovala na tržištu marketinških usluga u Srbiji u 2012. godini. Njima je pripala povelja Punom parom napred.
Ukupno 206 firmi, raspoređenih u jedanaest grupa prema specifičnostima poslovanja, u prošloj godini ostvarile su poslovni prihod od 44,3 milijardi dinara, ili 391,6 miliona evra. To je jedna od retkih poslovnih grupacija koja je povećala prihode za 6,9% u odnosu na prethodnu, 2011. godinu, povećala bruto zarade za 5,4%, takođe i broj zaposlenih za 1,7%, angažujući, pretežno, mlade i u srednjim godinama, sa fakultetskim obrazovanjem i poznavanjem od jednog do više stranih jezika.

Dobitnici priznanja Punom parom napred su:
· U grupaciji preduzeća za projektovanje, programiranje i realizaciju medija, terminskog i finansijskog plana oglašavanja – Direct Media, Beograd

· U grupaciji agencija za istraživanje tržišta i javnog mnjenja – Ipsos Strategic Marketing, Beograd

· U grupaciji agencija za odnose s javnošću – Represent Communications, Beograd

· U grupaciji agencija za digitalni marketing – InitiativeFB, Beograd

· U grupaciji preduzeća za sastanke i sajmove – Beogradski sajam

· U grupaciji preduzeća za organizovanje sajamskih nastupa, privrednih i drugih izložbi – Beoexpo System, Beograd.

Priznanje u grupaciji agencije za tržišne komunikacije  ove godine nije dodeljena.

Tajnim glasanjem članova Saveta izdavača časopisa TABOO (njih sedamnaestoro od dvadesetoro), za nesebičan doprinos afirmisanju srpske privrede i njenog osposobljavanja za konkurentsku utakmicu na osnovama marketinške filozofije, dodeljuje se priznanje Sveta marketinga novinarskim poslenicima Zlatno pero uvedeno 2010. godine.

Ovogodišnji laureati su:

1. Vesna Damjanić Branković, informativni program JS RTS,
2. Milan Ćulibrk, v.d. glavnog urednika nedeljnika NIN, i
3. Veran Matić, glavni i odgovorni urednik Informativnog programa B92.

Više informacija na sajtu http://www.taboomagazine.org/code/navigate.asp?Id=17.

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!