Profesionalna manifestacija Marketinški događaj godine, po sedmi put, održan je danas u Svečanoj sali upravne zgrade Beogradskog sajma. Na osnovu analize poslovanja u 2012. godini, rangiranih kroz devet ekonomskih pokazatelja kao izraz efikasnosti poslovanja, uvodeći i deseti – kreditni rejting, proglašene su najuspešnije specijalizovane agencije i preduzeća koja su poslovala na tržištu marketinških usluga u Srbiji u 2012. godini. Njima je pripala povelja Punom parom napred.
Ukupno 206 firmi, raspoređenih u jedanaest grupa prema specifičnostima poslovanja, u prošloj godini ostvarile su poslovni prihod od 44,3 milijardi dinara, ili 391,6 miliona evra. To je jedna od retkih poslovnih grupacija koja je povećala prihode za 6,9% u odnosu na prethodnu, 2011. godinu, povećala bruto zarade za 5,4%, takođe i broj zaposlenih za 1,7%, angažujući, pretežno, mlade i u srednjim godinama, sa fakultetskim obrazovanjem i poznavanjem od jednog do više stranih jezika.
Dobitnici priznanja Punom parom napred su:
· U grupaciji preduzeća za projektovanje, programiranje i realizaciju medija, terminskog i finansijskog plana oglašavanja – Direct Media, Beograd
· U grupaciji agencija za istraživanje tržišta i javnog mnjenja – Ipsos Strategic Marketing, Beograd
· U grupaciji agencija za odnose s javnošću – Represent Communications, Beograd
· U grupaciji agencija za digitalni marketing – InitiativeFB, Beograd
· U grupaciji preduzeća za sastanke i sajmove – Beogradski sajam
· U grupaciji preduzeća za organizovanje sajamskih nastupa, privrednih i drugih izložbi – Beoexpo System, Beograd.
Priznanje u grupaciji agencije za tržišne komunikacije ove godine nije dodeljena.
Tajnim glasanjem članova Saveta izdavača časopisa TABOO (njih sedamnaestoro od dvadesetoro), za nesebičan doprinos afirmisanju srpske privrede i njenog osposobljavanja za konkurentsku utakmicu na osnovama marketinške filozofije, dodeljuje se priznanje Sveta marketinga novinarskim poslenicima Zlatno pero uvedeno 2010. godine.
Ovogodišnji laureati su:
1. Vesna Damjanić Branković, informativni program JS RTS,
2. Milan Ćulibrk, v.d. glavnog urednika nedeljnika NIN, i
3. Veran Matić, glavni i odgovorni urednik Informativnog programa B92.
Više informacija na sajtu http://www.taboomagazine.org/code/navigate.asp?Id=17.