Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Odnosi s javnošću – prvi univerzitetski udžbenik

REGION – Prvi hrvatski univerzitetski udžbenik „Odnosi s javnošću“ autorke Ane Tkalac Verčič predstavlja izuzetno važan doprinos odnosima s javnošću kao savremenoj komunikacijskoj disciplini u Hrvatskoj.

Nakon stručne recenzije Ministarstva obrazovanja, nauke i sporta „Odnosi s javnošću“ postala je prva knjiga koja objedinjuje praktično i teorijsko znanje u PR struci i ima status univerzitetskog udžbenika.

Kroz 15 poglavlja knjiga obrađuje teme istorije odnosa s javnošću, teorija komunikacije, kriznih komunikacija, društvenih medija, odnosa s javnošću te marketinga. Takođe, ono po čemu se ova knjiga posebno ističe su praktični primeri koje su kroz studije slučaja predstavili vrsni stručnjaci odnosa s javnošću.

James E. Gruning, profesor emeritus sa Odeljenja za komunikologiju Univerziteta u Marylandu (SAD) ističe kako je važnost ove knjige upravo u pristupu čitaocima koji se upoznaju sa velikim brojem teorija relevantnih za studente i profesionalce svuda u svetu. Ističe da teorije obuhvataju ulogu odnosa s javnošću u organizacionom strateškom menadžmentu, odnos različitih funkcija menadžmenta i odnosa s javnošću, teorije javnosti i zainteresovanih strana, komunikacijske teorije poput teorije difuzije, teorije postavljanja dnevnog reda, persuazije, dvosmerne komunikacije i etike te naglašava: „Autorka dodatno izlaže program akcionog planiranja, sprovođenja i evaluacije programa odnosa s javnošću. Time pojašnjava važnost sprovođenja istraživanja, identifikacije problema, postavljanja ciljeva i planiranja pre sprovođenja programa – korak koji većina praktičara u svetu (pa verovatno i Hrvatskoj) uglavnom zanemaruje.“

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!