Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Odnosi s javnošću – prvi univerzitetski udžbenik

REGION – Prvi hrvatski univerzitetski udžbenik „Odnosi s javnošću“ autorke Ane Tkalac Verčič predstavlja izuzetno važan doprinos odnosima s javnošću kao savremenoj komunikacijskoj disciplini u Hrvatskoj.

Nakon stručne recenzije Ministarstva obrazovanja, nauke i sporta „Odnosi s javnošću“ postala je prva knjiga koja objedinjuje praktično i teorijsko znanje u PR struci i ima status univerzitetskog udžbenika.

Kroz 15 poglavlja knjiga obrađuje teme istorije odnosa s javnošću, teorija komunikacije, kriznih komunikacija, društvenih medija, odnosa s javnošću te marketinga. Takođe, ono po čemu se ova knjiga posebno ističe su praktični primeri koje su kroz studije slučaja predstavili vrsni stručnjaci odnosa s javnošću.

James E. Gruning, profesor emeritus sa Odeljenja za komunikologiju Univerziteta u Marylandu (SAD) ističe kako je važnost ove knjige upravo u pristupu čitaocima koji se upoznaju sa velikim brojem teorija relevantnih za studente i profesionalce svuda u svetu. Ističe da teorije obuhvataju ulogu odnosa s javnošću u organizacionom strateškom menadžmentu, odnos različitih funkcija menadžmenta i odnosa s javnošću, teorije javnosti i zainteresovanih strana, komunikacijske teorije poput teorije difuzije, teorije postavljanja dnevnog reda, persuazije, dvosmerne komunikacije i etike te naglašava: „Autorka dodatno izlaže program akcionog planiranja, sprovođenja i evaluacije programa odnosa s javnošću. Time pojašnjava važnost sprovođenja istraživanja, identifikacije problema, postavljanja ciljeva i planiranja pre sprovođenja programa – korak koji većina praktičara u svetu (pa verovatno i Hrvatskoj) uglavnom zanemaruje.“

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!