Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Odluke moramo početi donositi na drugačiji način, jer to čine i korisnici!

REGION – Povodom konferencije Digital Takeover, o temi digitalnog marketinga razgovarali smo sa Marijom Volarevićem, direktorom za poslovni razvoj Hrvatskog Telekoma i predavačem na Visokom učilištu Algebra.

Marijo Volarević na predstojećoj konferenciji Digital Takeover održaće radionicu pod nazivom „Digitalni podaci u marketingu: Next generation“.

„Digitalna transformacija nas oduševljava, ali ponekada i zastrašuje nivo uticaja, i pre svega brzinom kojom se dešava“, kaže Volarević. „Tektonske promene dolaze u red veličine kraćim razdobljima nego ikada pre. Prvi iPhone stigao je na tržište pre samo 10 godina, a danas je već sve nekako mobilno ili smart. Produktivnost raste neslućenom brzinom, i ne stižemo se prilagoditi promenama kao tokom prijašnjih industrijskih ili tehnoloških revolucija koje su donosili parna mašina, struja, radio, TV… Ljude je strah, ne mogu se pronaći u sistemz vrednosti i videti sebe i svoje mesto u društvu za 10 godina“.

Prema rečima našeg sagovornika, mediji su se polako ali sigurno transformirali, štampani mediji beleže snažan pad, a kod medijskih portala su podaci iz „kolačića “ ključni u prikazivanju oglasa te pozicioniranju vesti. „Prodaja je najavila revoluciju pre puno godina sa BI sistemima i analizom potrošačke košare, dok su to danas pravi big data sistemi koji omogućavaju stratešku prednost kakvu imaju online trgovine poput Amazona. Telekomunikacije su prepoznale potencijal, iako kasne u monetizaciji, nedostaje domenskog znanja za različite industrije. Većinom koriste podatke za vlastite potrebe, marketing ili anti-churn kampanje, a tek se pojavljuju novi poslovni modeli poput monetizacije anonimiziranog kretanja pretplatničke baze.“

Ceo intervju pročitajte OVDE.

Autor: Dario Sušanj

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!