Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Odlično ocenjeno predavanje Sam-a Moorthy-ja

Prvu radionicu druge HOWtoWOW sezone koju je 5. septembra održao Sam Moorthy na temu prezentacijskih veština, učesnici su ocenili odličnom ocenom. Radionica je bila popunjena do poslednjeg mesta, a predavač je ocenjen visokom prosečnom ocenom 4.7. Učesnici su posebno pohvalili interaktivnost treninga, jednostavnost i analizu korištenih primera. Pritom, 100% prisutnih radionicu bi preporučilo kolegama.
Učesnici su identifikovali osnovne faktore dobre prezentacije pregledom primera, videa i teorije. Na osnovu naučenog sami su pripremali svoje prezentacije uz što su naučili kako reagivati na publiku i druge spoljne faktore. Po završetku radionice svi učesnici dobili su prizanja za znanje HOWtoWOW akademije.
Već su otvorene prijave za drugu radionicu koja će se 5. oktobra održati na temu marketinške metrike (merenja marketinške efikasnosti). Prijaviti se može online putem, a više informacija o nadolazećoj radionici nalazi se na internetskim stranicama how-to-wow.hura.hr.
HOWtoWOW akademija namenjena je agencijama i oglašivačima te pokriva široko područje znanja korisnog i jednima i drugima, a teme su: prezentacijske veštine, marketinška metrika, medijsko planiranje, brending arhitektura i strategija, strateško planiranje, zvučni brending i kako napraviti bolje televizijske oglase. Radionice vode treneri i vrhunski stručnjaci na svom području poput Sama Moorthya, Roberta Shawa, Rajne Cuculić, Andya Milligana, Toma Whitea, Diarmida Moncrieffa i Miše Terzića. Organizator je HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje).

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!