Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Odlični primeri COVID-19 brend komunikacije

REGION – Poznato je kako upravo krizne situacije odlično filtriraju najbolje (kreativne) komunikacijske profesionalce ili barem slučajeve koje volimo pratiti. U članku o zdravoj konkurenciji pričali smo kako to može odlično izgledati u jedan-na-jedan brend kreativnoj komunikaciji. No, što se događa kad je celi svet okružen pandemijom?

Sigurno ste već pročitali na stotine članaka koji savetuju kako bi trebalo komunicirati tokom aktuelne COVID-19 krize. Ono što se najčešće ponavlja je ne ignorisati situaciju u kojoj se svi nalazimo i nikako prestati komunicirati sa svojim korisnicima. Uz to, u svim komunikacijama bismo se trebali pridržavati i uputa Stožera: nema druženja, nema porodičnih okupljanja, nema izlazaka, nema koncerata, nema grupisanja, nema zadržavanja na javnim mestima, nema shoppinga, nema kafe u najdražem kafiću, nema…

A čega onda ima? Srećom, imamo struju i internet.

Vrlo je legitimno postaviti pitanje: “Ali kako onda komunicirati s korisnicima kad su svi online kanali pretrpani istom temom?“. I pritom je vrlo legitimno pomisliti “Kao da i inače nemamo problem s autentičnim i zanimljivim sadržajem koji mora biti privlačan korisnicima, koji i tako nemaju koncentracije i bezglavo “skrolaju“ feedovima…“.

Zato smo pripremili nekoliko inspirativnih, odličnih primera brend komunikacije usred COVID-19 krize. Ako su oni mogli iskočiti iz mase, zašto ne biste i vi. Neki su se brendovi brzo prilagodili i oslonili se na svoje (ili otvorili) kanale online distribucije i dostave svojih proizvoda, no neki su se takođe uspešno prilagodili komunikacijom na online kanalima.

#stayathome #socialdistancing

HRANA
Šta radimo kad smo kod kuće i dosadno nam je? Najčešće jedemo…

Kuvanje se pokazalo najboljom distrakcijom u ovim “teškim vremenima“. Pa, iako smo svi u izolaciji, influenseri i dalje odlično odrađuju svoj posao, a odlični brendovi i dalje ulažu u svoju promociju putem njihovih i svojih kanala.

Covid Comm 1

TRENING/FITNESS
Svi oni koji su pomislili da samo tako mogu zaobići trening i opustiti se – nije im suđeno, trenirati se može i doma!

Covid Comm 2

PIĆE

Alkohol i inače ima puno ograničenja u komunikaciji i promociji, no ova, svima potpuno nova, situacija kao da im uopšte nije zasmetala.

Covid Comm 3

OTKRIVANJE NOVIH KANALA
Najbolje mesto za promociju brenda je ono na kojem se nalazi njegov target. Zvuči kao filozofija iz Alana Forda. Ali zašto onda neki brendovi i dalje zaziru od istraživanja novih platformi? Davno smo naučili da komunikacija ne sme biti isključivo jednosmerna priča o proizvodu/brendu. Još ako se brend “suptilno“ uključi u svakodnevicu svoje ciljne grupe, na mestu gde se ona nalazi i pokaže da iza tog logotipa/zgrade/kompanije postoje “pravi ljudi“, onda i taj brend postaje puno više od samo “neke online stranice“ ili “oglasa koji ih prati“.

Covid Comm 4

Još malo kreativnih brend komunikacija.

Covid Comm 5

Covid Comm 6

Izvor: Dialog Komunikacije

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!