Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

„Odbrojavanje“ – najbolja olimpijska kampanja iz Srbije

Integrisana kampanja „Odbrojavanje“ kojom je Vojvođanska banka podržala srpski Olimpijski tim u osvajanju četiri medalje u Londonu, nagrađena je za vikend kao najuspešnija sportska promotivna akcija iz Srbije, osvojivši treće mesto na prestižnom regionalnom takmičenju „Sporto“, u Portorožu.
Na konferenciji o sportskom marketingu i sponzorstvu „Sporto Conference 2012“ prezentovano je ukupno 30 radova (19 iz Slovenije i 11 iz Srbije, Crne Gore, Makedonije, Hrvatske i BiH). Vojvođanska banka, kao zvanična banka Olimpijskog komiteta Srbije, zajedno sa svojom marketinskom agencijom Gistro Advertising, bila je jedan od učesnika iz Srbije uz Telenor, Merkator, Dunav osiguranje i druge.
Kampanjom „Odbrojavanje“, Vojvođanska banka je davala podršku sportistima odvajanjem dela novca za njihovo stipendiranje. Svi proizvodi banke su dobili olimpijski ton, pa su klijenti banke svakim korišćenjem Olimpijske kartice donirali deo sredstava Olimpijskom timu, bez dodatnih troškova po njih.
Osim na televiziji i u novinama, „odbrojavalo“ se i na Fejsbuku, Jutjubu, Tviteru i mikrosajtu, gde su građani svakodnevno slali poruke podrške našim Olimpijcima. Uspesi naših sportista u Londonu, kao i nagrada iz Portoroža, predstavljaju pre svega veliko priznanje za Vojvođansku banku, ali i podstrek da nastavi da ulaže u prave vrednosti, vrhunske mlade sportiste.

Izvor: Blic

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!