Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Odabrane najbolje medijske strategije u regionu

Devetočlani žiri za nagrade Sempler na čijem čelu se ove godine nalazi Biljana Kolaković, regionalna izvršna direktorka medijske agencije Universal Media Beograd, odabrao je finaliste takmičenja za najbolje medijske strategije u regionu. Najuspešniji su bili slovenačkli stratezi, koji su u finale ušli sa 17 radova, tri rada su iz Hrvatske, dva iz Makedonije i jedan iz Srbije. Pobednici u šest takmičarskih kategorija, kao i nosioci nagrada Sempler za najbolje medijske strategije godine svečano će biti proglašeni na 15. seminaru medijskih trendova (SEMPL), koji će se održati 28. i 29. novembra 2013. u Portorožu.

Po rečima predsednice žirija, Biljane Kolaković, prijavljeno je bilo puno kvalitetnih radova, zbog čega je posebno bilo teško doneti odluku o najboljima. „Nas u žiriju posebno raduje i ohrabruje činjenica da je ove godine prijavljeno mnogo više radova, što potvrđuje da regionalni stručnjaci sve više pažnje poklanjaju medijskom planiranju i neophodnosti kreiranja dobrih medijskih strategija. Najviše su svojom kreativnošču i originalnošču istupali radovi medijskih strategija u kategorijama najbolja upotreba digitalnih okruženja i najbolja akcija na društvenim mrežama“, ističe Kolaković.

Žiri 11. takmičenja za Sempler nagrade, pored Biljane Kolaković čine Silvana Ban, direktorka za brending i medije u hrvatskom telekomunikacionom društvu Tele2 Croatia, Davor Bruketa, kreativni direktor hrvatske makreting agencije Bruketa & Žinić OM, Saša Djurdjević, specialista za medijsko planiranje i zakup u srpskoj medijskoj agenciji OMD Media Beograd, Barbara Modic, direktorka slovenačke medijske agencije Pristop Media, Bojan Rendulić, direktor digitalne medijske agencije Initiative Fastbridge Srbija, Darja Teržan, vođa strateškog marketinga i razvoja u Mlekarni Celeia, Zoran Leban Trojar, partner i direktor slovenačke agencije Sonce.net i Senad Zaimović, direktor marketinške agencije Fabrika iz Bosne i Hercegovine.

Sve radove koji su ušli u uži izbor možete pogledati na sajtu Sempl15 u katalogu radova.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!