Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Odabran zvaničan dizajn šoljice za kafu Sarajevo film festivala!

Nakon što je stručni žiri Velike Scene odabrao osam najboljih prijava za dizajn službene Grand kafa šoljice za kafu Sarajevo film festivala, glasovima publike na www.velika-scena.com i posetioca SFF-a odabran je i pobednički rad – najboljim dizajnom za šoljicu za kafu odabran je rad „Scena iz filma“, autora Darka Karaća iz Banja Luke, koji je osvojio i novčanu nagradu u iznosu od 500 evra.

U sklopu projekta Velika Scena Atlantic Grupe, mladi kreativni dizajneri imali su prilike da pokažu znanje i kreativnost na konkursu za dizajn nove zvanične šoljice Sarajevo Film Festivala, i to šoljice Grand kafe. Tokom konkursa, koji je trajao od 12. do 31. maja 2021. godine, ukupno je pristiglo čak 1.248 prijava iz Bosne i Hercegovine, Srbije i Hrvatske.

Među osam finalista, osim pobednika Darka Karaća, našli su se Samira Halilović, Nudžeina Kapetanović, Alem Bajrović i Almir Zoletić iz Bosne i Hercegovine, te Isidora Kukić, Maja Mihajlov i Aleksandar Topić iz Srbije. Drugo mesto i novčanu nagradu od 400 evra osvojio je Almir Zoletić s radom „Kadar uspomena“, a treće mesto i nagradu od 250 eura Aleksandar Topić s radom „Parola II“.

„Sama ideja za rad je došla spontano. Dugo vremena sam zbog gitarskih nastupa dolazio u Sarajevo, a jedne godine baš u vreme Sarajevo Film Festivala, boravio sam u blizini Narodnog pozorišta. Inspirisan onim što sam video, pun utisaka, poželeo sam da budem na neki način prisutan na festivalu. I evo, pobedom na konkursu, želja mi se upravo ostvarila“, rekao je Darko Karać koji se dizajnom bavi tek 2 godine, ali je u kreativnim vodama punih 15 godina, svirajući  bas gitaru.

Darko je pojasnio i motivaciju za pobednički rad: „Prvenstveno sam bio inspirisan povezanošću kao konceptom koju smatram jednom od osnovnih karakteristika SFF-a te filma uopšte –  romantična scena iz filma, koja pokazuje bliskost dvoje ljudi, dok sede i opuštaju se uz kafu, povezuje sve elemente te povezanosti.“

Stručni žiri,  koji su činili Lejla Begić Vuletić, koja više od 20 godina gradi priču Sarajevo Film Festivala kao art direktor u Boom produkciji, službenom dizajn studiju Festivala, zatim Zoran Golub, direktor marketinga SPP Kafa Atlantic Grupe i Dragan Šašić, art direktor u agenciji Popular, odabrao je u prvom krugu čak 668 radova koji se svi mogu pogledati na web stranici Velike Scene, www.velika-scena.com.

Direktor marketinga Grand kafe Zoran Golub istaknuo je kako je Grand kafa već četvrtu godinu zaredom ponosni sponzor Sarajevo Film Festivala pod sloganom “Sve nas spaja i miris i ukus i uživanje u dobrom filmu“.

“Podršku Grand kafe filmskoj umetnosti ove godine ponosno proširujemo na podršku svim mladim talentovanim umetnicima kroz Veliku Scenu Atlantic grupe i drago nam je da je dizajn festivalske šoljice bio inspirativna tema za ovoliki broj mladih umetnika iz regiona“, rekao je Golub i dodao: “Žiri je imao težak zadatak da odabere osam umetnički najkreativnijih radova koji su odgovorili na temu kafe i filma, izuzetno smo srećni što smo priliku za odluku o finalnom pobedniku dali našim korisnicima i posetiocima festivala“.

Ovaj zanimljiv i inspirativan konkurs u kojem su svoje ideje pokazali mladi dizajneri prvi je projekt Velike Scene, regionalne web platforme Atlantic Grupe koja će se nadograđivati i širiti, a na njoj će biti mesta za sve – muzičare, pisce, glumce, reditelje, likovne stvaraoce i druge kreativce i umetnike.

Velika Scena, kao nastavak višegodišnje uspešne saradnje Atlantic Grupe i SFF-a, krenula je ove godine iz Sarajeva, i kao jedina ovakva platforma na našim prostorima, postaće mesto motivacije i podrške, kao i online i offline prostor gde će se promovisati sloboda izražavanja. Mladim umetnicima pružiće potrebnu vidljivost s ciljem da omogući dugoročnu podršku kulturi i umetnosti kao univerzalnom jeziku.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!