Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Odabran devetočlani žiri za ovogodišnje nagrade Sempler

REGION – Takmičenje za najbolje medijske strategije godine, Sempler se u okviru 16. konferencije medijskih trendova SEMPL, ove godine održava dvanaesti put zaredom. Medijski stratezi, kompanije i mediji, koji će na takmičenju predstaviti svoje najbolje medijske projekte, i ove godine će se u šest takmičarskih kategorija boriti za zlatne nagrade Sempler kao i za glavnu nagradu Veliki sempler, koja se dodeljuje najboljoj medijskoj strategiji u protekloj godini.
Među članovima žirija za nagrade Sempler su svake godine najistaknutiji medijsko-komunikacioni stručnjaci iz jadranskog regiona. Ovogodišnji žiri će voditi Vesna Beganović, osnivač i direktorka medijske agencije Via Media iz BiH, a osim nje projekte će ocenjivati i Aleksandar Poznanić, direktor marketinga u srpskom preduzeću Jaffa Crvenka, Ivan Stanković, vlasnik i direktor srpske marketinške agencije Communis DDB, Vanja Blumenšajn, suvlasnik i kreativni direktor hrvatske reklamne agencije Señor, Marina Čulić Fischer, izvršna partnerka u hrvatskoj agenciji Dialog komunikacije i glavna izvršna direktorka digitalne agencije Proximity Zagreb, Sašo Dimitrievski, partner u slovenačkoj agenciji Pristop, Polona Javornik, izvršna direktorka medijskih agencija OMG i OMD Slovenija, Aleksandra Kregar Brus, direktorka marketinga u Atlantic Grupi, i Mario Lovrić, izvršni direktor medijske agencije Universal McCann iz Zagreba.
Medijski stratezi, kompanije i mediji mogu svoje radove da prijave u sledećih šest takmičarskih kategorija:
A – strateška primena media miksa
B – inovativna primena komunikacionog kanala
C – najbolja ciljana akcija
D – najbolja iskustvena akcija
E – najbolji izbor digitalnog okruženja
F – najbolja akcija na društvenim mrežama

Žiri će prilikom ocenjivanja prijavljenih radova uzeti u obzir svih pet osnovnih kriterijuma, i to – idejni koncept medijske akcije, adekvatno ciljanje i shvatanje potrošača, poređenje cilja i ostvarenih rezultata (ROI), inovativnost u traženju (novih) komunikacionih kanala i stepen aktivacije i motivacije ciljne grupe kroz medijsku strategiju i realizaciju.
»Efikasna medijska strategija mora da izoštri fokus marketinga, da idealnog kupca poznaje do tančina, da pozicionira poslovanje i privuče medijsku pažnju. I da upotrebi taktike brendinga na društvenim mrežama, jer najuspešniji brendovi do potrošača neprestano dolaze preko sveta interneta. U strategiji je potrebno biti dosledan, imati osećaj za pravu poruku u pravom trenutku, a osim toga pratiti, izveštavati i ocenjivati koliko je uspešna svaka aktivnost. I uz sve to, odlična medijska strategija mora kupce da nađe na mestima gde će da ih iznenadi i poveže«, kaže Vesna Beganović, predsednica žirija za nagrade Sempler, o tome kakve su efikasne medijske strategije koje će pokušati da izdvoji ovogodišnji žiri.
Prijavljivanje radova na takmičenje Sempler biće otvoreno od 1. septembra 2014. godine na SEMPL veb sajta (www.sempl.si), a poslednji rok za prijavu je 3. novembar 2014.

PROJEKAT

spot_img

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!