Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Od marta 2014. bez reklama u centru Zagreba?

REGION – U proceduru za sledeću sednicu Gradske skupštine gradonačelnik Zagreba Milan Bandić poslao je izmenu Odluke o komunalnom redu prema kojoj se zabranjuje postavljanje reklama po krovovima u centru grada. Prema predlogu, sve reklame se moraju ukloniti do 1. marta sledeće godine.
U obrazloženju odluke stoji: „U gradu Zagrebu godinama su se u užem centru grada, reklame i reklamni panoi svih tipova i veličina postavljali na krovne površine, balkone, pročelja zgrada, fasadne skele za vreme sanacije pročelja i krovnih površina zgrada, što je dovelo do narušavanja izgleda starog gradskog jezgre, a poglavito Trga bana Josipa Jelačića i Trga Petra Preradovića.“
Iako su brojni arhitekti, istoričari umetnosti i građani negodovali, posebno zbog skela koje su bile paravan za nepostojeće radove, a ustvari su omogućavale da neko masno zarađuje, gradonačelnik je desetak godina uporno ćutao. Zašto je sada odlučio da okrene ploču, nije poznato posebno kada se zna da su neki od vlasnika panoa u odličnim odnosima s čelnim ljudima Gradske uprave.
U obrazloženju Bandić dalje navodi kako će se ‘ovom odlukom omiljena okupljališta Zagrepčana rasteretiti od neprimerenog komercijalnog oglašavanja, čime bi se vratio njihov identitet’: ‘Nastavilo bi se i uređenje grada usmereno vraćanju vizure evropske metropole, a čija najstarija jezgra su Trg bana Josipa Jelačića i Trg Petra Preradovića čiji izgled je danas narušen reklamama i reklamnim panoima koji imaju suprotan učinak od željenog.’
Valja podsetiti da je prije šest/sedam godina Bandić doneo odluku prema kojoj je bilo zabranjeno oglašavanje na železničkim nadvožnjacima ‘jer je ono narušavalo vizuru grada’. Međutim, u leto 2012. godine Odluka o komunalnom redu je menjana i preko noći je 22 nadvožnjaka dobila kompanijaa Frka plus.
Stoga ne bi bilo čudno kada bi mogućnost za postavljanje reklama na pročelja zgrada pred izbore 2017. godine ponovno dobila jedna takva kompanija.
Prema novom predlogu, reklame se na Jelačić placu i Cvjetnom trgu mogu postavljati samo u prizemljima zgrada gde svoje trgovine ili uslužne delatnosti imaju kompanije.

Više informacija o ovoj temi pročitajte OVDE.

Izvor: tportal.hr

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!