Uspešna medijska komunikacija počinje kada se klijent i agencija slože oko toga šta ona treba da postigne. Ukoliko želimo da medijska strategija pruži adekvatan odgovor na ostvarenje željenog poslovnog cilja njen razvoj moramo početi upravo ovim korakom. Taj prvi korak nalazi se u brifu koji klijent daje agenciji.
Dobar brif sadrži neophodne elemente koji su polazna osnova za rad na medijskoj strategiji. Medijska ulaganja vrlo često predstavljaju značajan deo investicija kompanija i očekuje se da u skladu sa tim i postignu rezultate. Važnost dobrog brifa time još više dobija na značaju jer on treba da definiše ciljeve na osnovu kojih ćemo meriti uspešnost medijske strategije u koju smo investirali.
U okviru online foruma IZAZOV 2020, 4. juna od 15:15h biće organizovana radionica namenjenja predstavnicima kompanija na temu „Od dobrog brifa do uspešne medijske strategije„. Radionicu će moderirati Senka Savić, Account Director u agenciji OMD Media, a pričamo o tome kako da počnemo na pravi način i koji su osnovni koraci kojima možemo da osiguramo da medijska komunikacija postigne rezultat koji želimo.
Prijava za ovu radionicu je obavezna na ovom linku.