test
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Od čega si ti?

Cockta je jedinstveno piće koje ostaje verno svojoj prirodi uprkos trendovima koji dolaze i prolaze. Kao što joj i samo ime kaže, Cockta je zapravo koktel pažljivo biranih sastojaka. Svaki od njih donosi nešto jedinstveno, a zajedno ovom popularnom piću daju pun, jedinstven i autentičan ukus.

A isto se može reći i za ljude. Nije li svako od nas zapravo jedinstven koktel? Mešavina strasti, iskustava, uverenja, pogleda, emocija, ponekad neobičnih posebnosti i drugih osobina koje svedoče o našoj pravoj prirodi? Svaki naš ‘sastojak’ je važan i oblikovao nas je u ono što danas jesmo – jedinstvenu i autentičnu osobu.

Cockta u ovu sezonu ulazi sa novom regionalnom komunikacijskom kampanjom – Od čega si ti?’, kojom želi istaknuti jedinstvenost svojih sastojaka, ali i jedinstvenost svojih konzumenata. Protagonisti kampanje su bodybuilderka Larisa Glavina koja svojom ženstvenošću i nadnaravno isklesanim telom nadilazi stereotipe o lepoti i rodnim ulogama te paraolimpijski biciklist Milan Petrović kojeg ništa, pa ni slepilo, ne zaustavlja na putu do postizanje ciljeva i uspeha.

Regionalnu komunikacijsku strategiju i reklamnu kampanju osmislila je agencija Herman & partnerji. Miha Bevc, kreativni direktor, rekao je: „Cockta je jedan od najvećih regionalnih brendova sa ​​bogatom istorijom, stoga je osmišljavanje nove kampanje bio posebno odgovoran zadatak kojem smo se sa entuzijazmom i ponosom prionuli. Verujemo da će komunikacijska platforma ‘Od čega si ti?’ postići zadane komunikacijske ciljeve i omogućiti daljnje kreiranje autentičnog sadržaja sa kojim će se ljubitelji Cockte – ali i drugi – moći poistovetiti.”

„Ideja za novu kampanju krenula je od činjenice da je Cockta stvorena drugačija i da je njena receptura nepromenjena već punih 70 godina. Osim vrednosti koje kao brend zastupa kroz decenije, ona se ističe i po svom karakterističnom sastavu i prepoznatljivom ukusu, kojima se izdvaja od ostalih kola pića. Upravo smo ovim povodom želeli staviti u prvi plan sve njene benefite i podsetiti potrošače da je Cockta napravljena od najfinijeg bilja, prirodnog Co2 i da ne sadrži kofein. Pritom smo u kampanji zadržali i već dobro poznatu muzičku podlogu, ali u novom ruhu, te priču započeli sa dvoje autentičnih pojedinaca koji nas otkrivajući karakteristike od kojih su oni satkani prirodno uvode u priču o Cocktinim sastojcima”, kaže Laura Bortas, Senior Brand Development Manager.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!