Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Od čega si ti?

Cockta je jedinstveno piće koje ostaje verno svojoj prirodi uprkos trendovima koji dolaze i prolaze. Kao što joj i samo ime kaže, Cockta je zapravo koktel pažljivo biranih sastojaka. Svaki od njih donosi nešto jedinstveno, a zajedno ovom popularnom piću daju pun, jedinstven i autentičan ukus.

A isto se može reći i za ljude. Nije li svako od nas zapravo jedinstven koktel? Mešavina strasti, iskustava, uverenja, pogleda, emocija, ponekad neobičnih posebnosti i drugih osobina koje svedoče o našoj pravoj prirodi? Svaki naš ‘sastojak’ je važan i oblikovao nas je u ono što danas jesmo – jedinstvenu i autentičnu osobu.

Cockta u ovu sezonu ulazi sa novom regionalnom komunikacijskom kampanjom – Od čega si ti?’, kojom želi istaknuti jedinstvenost svojih sastojaka, ali i jedinstvenost svojih konzumenata. Protagonisti kampanje su bodybuilderka Larisa Glavina koja svojom ženstvenošću i nadnaravno isklesanim telom nadilazi stereotipe o lepoti i rodnim ulogama te paraolimpijski biciklist Milan Petrović kojeg ništa, pa ni slepilo, ne zaustavlja na putu do postizanje ciljeva i uspeha.

Regionalnu komunikacijsku strategiju i reklamnu kampanju osmislila je agencija Herman & partnerji. Miha Bevc, kreativni direktor, rekao je: „Cockta je jedan od najvećih regionalnih brendova sa ​​bogatom istorijom, stoga je osmišljavanje nove kampanje bio posebno odgovoran zadatak kojem smo se sa entuzijazmom i ponosom prionuli. Verujemo da će komunikacijska platforma ‘Od čega si ti?’ postići zadane komunikacijske ciljeve i omogućiti daljnje kreiranje autentičnog sadržaja sa kojim će se ljubitelji Cockte – ali i drugi – moći poistovetiti.”

„Ideja za novu kampanju krenula je od činjenice da je Cockta stvorena drugačija i da je njena receptura nepromenjena već punih 70 godina. Osim vrednosti koje kao brend zastupa kroz decenije, ona se ističe i po svom karakterističnom sastavu i prepoznatljivom ukusu, kojima se izdvaja od ostalih kola pića. Upravo smo ovim povodom želeli staviti u prvi plan sve njene benefite i podsetiti potrošače da je Cockta napravljena od najfinijeg bilja, prirodnog Co2 i da ne sadrži kofein. Pritom smo u kampanji zadržali i već dobro poznatu muzičku podlogu, ali u novom ruhu, te priču započeli sa dvoje autentičnih pojedinaca koji nas otkrivajući karakteristike od kojih su oni satkani prirodno uvode u priču o Cocktinim sastojcima”, kaže Laura Bortas, Senior Brand Development Manager.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!