today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Octalytics povezuje offline i online!

REGION – Full service digitalna agencija Degordian razvila je novi alat za praćenje offline konverzija – Octalytics. Alat povezuje offline kupovinu s online marketinškim aktivnostima i pomaže kompanijama da razumeju koji kanali online promocije generišu offline konverzije.
Od samih početaka online marketinga, offline i online svet isprepliću se kroz interakciju potrošača. Do sada je nedostajala ključna karika između interesa potrošača koji pokazuju online i stvarne offline kupovine. Naime, potrošači koriste internet kako bi istražili proizvode pre kupovine, tražili savete ili preporučili najbolje proizvode. Ipak, dosadašnje offline marketinške analize i istraživanja tržišta nisu bila efikasna jer nisu dala uvid u to gde su potrošači došli do informacije o proizvodu, odnosno, koja online marketinška kampanja ih je podstaknula na kupovinu.
Octalytics automatski povezuje offline kupovinu s online marketinškim aktivnostima ukazujući na online kanale koji su doveli do offline kupovine! S kvalitetnim uvidima u ponašanje, kupovinu i potrebe potrošača, kompanije mogu identifikovati najprofitabilnije kanale koji pridonose njihovim prodajnim prihodima kroz kampanje.
Alat je razvila digitalna agencija Degordian u sklopu inicijative ‘Start up in 24h’ okupivši 80 entuzijasta koji su osmislili i razvili Octalytics. Iako je sam proces bio izazovan, alat je izrazito jednostavan.

Kako funkcioniše: Potencijalni potrošač poseti stranicu kompanije i u tom trenutku Octalytics počinje pratiti njegove online aktivnosti. Nakon online istraživanja proizvoda i usluga, potrošač obavlja kupovinu na prodajnom mestu. Ta aktivnost je zabeležena i spojena s pređašnjim online aktivnostima tog istog potrošača. Na taj način kompanije imaju jasan uvid u potrošačev put kroz promotivne kanale. Alat ukazuje na kampanje i kanale koji su pridoneli odluci o kupovini, a kompanija zatim može optimizovati svoja ulaganja u marketinške aktivnosti. Prilagođen je svim industrijama, od maloprodajnih lanaca, ugostiteljske industrije, marketinških agencija do FMCG multi-kanala.

Prijavite za Beta testiranje OVDE.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!