Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Octalytics povezuje offline i online!

REGION – Full service digitalna agencija Degordian razvila je novi alat za praćenje offline konverzija – Octalytics. Alat povezuje offline kupovinu s online marketinškim aktivnostima i pomaže kompanijama da razumeju koji kanali online promocije generišu offline konverzije.
Od samih početaka online marketinga, offline i online svet isprepliću se kroz interakciju potrošača. Do sada je nedostajala ključna karika između interesa potrošača koji pokazuju online i stvarne offline kupovine. Naime, potrošači koriste internet kako bi istražili proizvode pre kupovine, tražili savete ili preporučili najbolje proizvode. Ipak, dosadašnje offline marketinške analize i istraživanja tržišta nisu bila efikasna jer nisu dala uvid u to gde su potrošači došli do informacije o proizvodu, odnosno, koja online marketinška kampanja ih je podstaknula na kupovinu.
Octalytics automatski povezuje offline kupovinu s online marketinškim aktivnostima ukazujući na online kanale koji su doveli do offline kupovine! S kvalitetnim uvidima u ponašanje, kupovinu i potrebe potrošača, kompanije mogu identifikovati najprofitabilnije kanale koji pridonose njihovim prodajnim prihodima kroz kampanje.
Alat je razvila digitalna agencija Degordian u sklopu inicijative ‘Start up in 24h’ okupivši 80 entuzijasta koji su osmislili i razvili Octalytics. Iako je sam proces bio izazovan, alat je izrazito jednostavan.

Kako funkcioniše: Potencijalni potrošač poseti stranicu kompanije i u tom trenutku Octalytics počinje pratiti njegove online aktivnosti. Nakon online istraživanja proizvoda i usluga, potrošač obavlja kupovinu na prodajnom mestu. Ta aktivnost je zabeležena i spojena s pređašnjim online aktivnostima tog istog potrošača. Na taj način kompanije imaju jasan uvid u potrošačev put kroz promotivne kanale. Alat ukazuje na kampanje i kanale koji su pridoneli odluci o kupovini, a kompanija zatim može optimizovati svoja ulaganja u marketinške aktivnosti. Prilagođen je svim industrijama, od maloprodajnih lanaca, ugostiteljske industrije, marketinških agencija do FMCG multi-kanala.

Prijavite za Beta testiranje OVDE.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!