Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti!

Oglašavanje

spot_img

ISPRATI

Očekuje se globalni porast ulaganja u oglašavanje od 6% u 2023.

SVET – Winterberry Group objavio je najnoviji izveštaj o ulaganjima u oglašavanje u 2023. godini. Kako se navodi u izveštaju, očekuje se da će oglašivači uložiti približno 509 milijardi dolara u 2023. godini, što je 6% više u odnosu na 481 milijardu prethodne godine. Oko 307 milijardi dolara, nešto više od 60% ukupnog iznosa, namenjeno je online oglašavanju.

Predviđa se da će se ulaganja u segment podataka, uključujući podatke, usluge i platforme, povećati za 7% u odnosu na prethodnu godinu i to za ukupno 34 milijarde.

Winterberry Group odbacuje neke od trendova koji su bili prisutni u drugoj polovini 2022. godine, kada je industrija počela „gubiti snagu“. Inflacija i ekonomski problemi su neke ostavili u strahu šta bi se moglo desiti u ovoj godini. Iako će se digitalni rast verojatno usporiti u nadolazećim mesecima, generalno će ostati snažan.

Dok je CTV (connected TV) vodeći u pogledu digitalnog rasta, očekuje se da će digitalni kanali „izvan kuće“ porasti za 10%, dok se očekuje da će influencer marketing porasti za 17,5%.

Ukupna potrošnja koja ne uključuje internet u 2023., procenjuje se na 201,9 milijardi dolara, pri čemu će potrošnja na novine, časopise, radio i linearnu TV – tradicionalni televizijski sistem, pasti između jedan i osam odsto.

Više informacija pročitajte ovde.

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!