SVET – Winterberry Group objavio je najnoviji izveštaj o ulaganjima u oglašavanje u 2023. godini. Kako se navodi u izveštaju, očekuje se da će oglašivači uložiti približno 509 milijardi dolara u 2023. godini, što je 6% više u odnosu na 481 milijardu prethodne godine. Oko 307 milijardi dolara, nešto više od 60% ukupnog iznosa, namenjeno je online oglašavanju.
Predviđa se da će se ulaganja u segment podataka, uključujući podatke, usluge i platforme, povećati za 7% u odnosu na prethodnu godinu i to za ukupno 34 milijarde.
Winterberry Group odbacuje neke od trendova koji su bili prisutni u drugoj polovini 2022. godine, kada je industrija počela „gubiti snagu“. Inflacija i ekonomski problemi su neke ostavili u strahu šta bi se moglo desiti u ovoj godini. Iako će se digitalni rast verojatno usporiti u nadolazećim mesecima, generalno će ostati snažan.
Dok je CTV (connected TV) vodeći u pogledu digitalnog rasta, očekuje se da će digitalni kanali „izvan kuće“ porasti za 10%, dok se očekuje da će influencer marketing porasti za 17,5%.
Ukupna potrošnja koja ne uključuje internet u 2023., procenjuje se na 201,9 milijardi dolara, pri čemu će potrošnja na novine, časopise, radio i linearnu TV – tradicionalni televizijski sistem, pasti između jedan i osam odsto.
Više informacija pročitajte ovde.