Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Objavljeni rezultati Edelman skale poverenja 2014

SVET – Građani širom sveta nikada manje nisu verovali vlastima, a znatno više poverenja imaju u kompanije i brendove, pokazali su najnoviji rezultati Edelmanove skale poverenja 2014 (Edelman Trust Barometer). Analiza je pokazala da su nevladine organizacije tradicionalno ustanove kojima se najviše veruje, slede kompanije, na trećem mestu su mediji i tek nakon njih vlada.
U odnosu na 2013. godinu poverenje u medije znatno je opalo, a ovaj trend zabeležen je u čak 80 odsto ispitanih država. Istraživanje pokazuje da se i dalje najviše veruje tehnološkim kompanijama (79%) i automobilskoj industriji (70 odsto), zatim sledi hrana i piće (66%) i roba široke potrošnje (65%). Finansijskom sektoru najviše veruju građani Kine (76%), Indonezije (74%) i Indije (70%), a najmanje građani Nemačke (24%), Španije i Irske (po 23%).

Više informacija o rezultatima Edelman skali poverenja 2014 pogledajte OVDE.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!