today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Objavljeni prvi predavači koji dolaze na Weekend Media Festival!

REGION – Weekend media festival, mesto susreta vodećih medijskih, marketinških i komunikacijskih stručnjaka ove godine održaće se pod sloganom Živeo život od 23. do 26. septembra na već tradicionalnom mestu u staroj Tvornici duhana u Rovinju, uz samu rovinjsku rivu.

„Nakon godinu dana pauze svi smo jedva dočekali da se ponovno okupimo na 14. izdanju Weekend Media Festivala. Rovinj će opet biti centar dobre komunikacije, druženja i zabave. Posetiocima ovogodišnjeg Festivala pripremili smo veoma bogat program s nizom atraktivnih i korisnih tema koje povezuju trendove i fenomene u medijima, marketingu i odnosima s javnošću, preduzetništvu, kreativnoj industriji, ali i društvu uopšteno. Vodili smo računa o interesima naših učesnika, nastojimo kao i prethodnih godina da predvidimo neke trendove i dati smernice za suočavanje s njima, istovremeno razbijamo i tabue, spajamo nespojivo i obećavamo dobru zabavu“, rekao je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.

Među mnogobrojnim panelima, predavanjima i raspravama, na ovogodišnjem izdanju Weekend Media Festivala, posebno može da se istakne nastup najpoznatijeg svetskog filozofa Slavoja Žižeka kao i predavanje nemačkog psihijatra Manfreda Spitzera, autora bestsellera „Epidemija pametnih telefona“, „Usamljenost“ i „Digitalna demencija“, koji na popularan način problematizuje uticaj tehnologije na život savremenog čoveka. Očekuje se da će veliko interesovanje izazvati i dolazak glumca Gorana Bogdana.

Na Festivalu će se, između ostalog, govoriti i o influenserima, renesansi PR-a, veštačkoj inteligenciji, revoluciji gejminga, ulozi festivala u brendiranju destinacija, komercijalizaciji književnosti, naplati print sadržaja, revoluciji videa, sportu kao reality show-u, javnoj diplomatiji, eksploziji serija u regionu, medijskim preferencijama novih generacija, radiju budućnosti i drugim zanimljivim temama.

Uslov za ulazak na Weekend Media Festival je EU digitalna COVID potvrda koju mogu dobiti vakcinisane osobe, osobe koje su preležale Covid-19 u poslednjih 180 dana ili osobe koje imaju negativan test. Antigenski, tzv. brzi test biće moguće obaviti na samom ulazu u prostor stare Tvornice duhana.

Više informacija na Weekend Media Festival

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!