SVET – WARC je objavio finaliste WARC Media Awards 2018, globalnog takmičenja koje nagrađuje kampanje koje su pozitivno uticale na rezultate poslovanja.
Ukupno 79 kampanja sa različitih tržišta, kategorija i brendova uvršteno je u četiri kategorije, od kojih je svaku ocenjivao nezavisni stručni žiri sastavljen od lidera industrije.
Po 20 finalista našlo se u kategorijama Effective Channel Integration, Best Use of Data i Effective Use of Tech, dok je u kategoriji Effective Use of Partnerships & Sponsorships u finale ušlo 19 radova.
Pored regionalnih kampanja za Aziju, Evropu, Latinsku Ameriku, MENA regiju i Severnu Ameriku, u finale su ušle i studije slučaja sa 26 različitih pojedinačnih tržišta.
Predstavljen je širok spektar industrija, uključujući automobilsku, finansijske usluge, hranu, FMCG, zdravlje, maloprodaju, telekom i putovanja. Međunarodni brendovi kao što su Axe, Gillette, KFC, Pepsi i Volvo rame su uz rame sa lokalnim brendovima, kao što su Age UK, Bank of New Zealand i Saudi Telecom Company.
Dobitnici ovogodišnjih WARC Media Awards biće objavljeni početkom januara 2019. Tu je i nagradni fond od 40.000 dolara za najbolje radove, a takmičenje se održava već treću godinu zaredom.
Kampanje koje su ušle u finale možete pogledati ovde.