today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Objavljeni finalisti WARC Media Awards 2018

SVET – WARC je objavio finaliste WARC Media Awards 2018, globalnog takmičenja koje nagrađuje kampanje koje su pozitivno uticale na rezultate poslovanja.

Ukupno 79 kampanja sa različitih tržišta, kategorija i brendova uvršteno je u četiri kategorije, od kojih je svaku ocenjivao nezavisni stručni žiri sastavljen od lidera industrije.

Po 20 finalista našlo se u kategorijama Effective Channel Integration, Best Use of Data i Effective Use of Tech, dok je u kategoriji Effective Use of Partnerships & Sponsorships u finale ušlo 19 radova.

Pored regionalnih kampanja za Aziju, Evropu, Latinsku Ameriku, MENA regiju i Severnu Ameriku, u finale su ušle i studije slučaja sa 26 različitih pojedinačnih tržišta.

Predstavljen je širok spektar industrija, uključujući automobilsku, finansijske usluge, hranu, FMCG, zdravlje, maloprodaju, telekom i putovanja. Međunarodni brendovi kao što su Axe, Gillette, KFC, Pepsi i Volvo rame su uz rame sa lokalnim brendovima, kao što su Age UK, Bank of New Zealand i Saudi Telecom Company.

Dobitnici ovogodišnjih WARC Media Awards biće objavljeni početkom januara 2019. Tu je i nagradni fond od 40.000 dolara za najbolje radove, a takmičenje se održava već treću godinu zaredom.

Kampanje koje su ušle u finale možete pogledati ovde.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!