Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Objavljeni dobitnici WARC Media Awards za 2018.

SVET – Kampanja agencije Energy BBDO za američku neprofitnu organizaciju National Safety Council osvojila je WARC Media Awards – Grand Prix i Early Adopter Award u kategoriji efikasnog korištenja tehnologija za 2018. godinu.

Kampanja “Prescribed to Death” podigla je svest o predoziranju opijatima koji se izdaju na recept u SAD-u, sa inovativnim live iskustvom podržanim multimedijalnom kampanjom.

Kampanja je privukla preko 2,5 milijarde impresija, izgradila vidljivost za NSC, a više od milion Amerikanaca stavilo je oznake na svoje zdravstvene kartice.

Više informacija o svim WARC Media Awards dobitnicima možete pogledati OVDE.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!