Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Objavljen WARC Creative 100 izveštaj za 2018.

SVET – WARC je objavio rezultate svog WARC Creative 100 izveštaja, koji predstavlja nezavisni globalni indeks kreativne izvrsnosti u oglašavanju i naslednika Gunn Reporta.

Liste predstavljaju najnagrađivanije kampanje, agencije, mreže, holdinge, brendove, oglašivače i zemlje, na temelju analize rezultata najvažnijih svetskih i regionalnih kreativnih nagrada u svetu u 2018. godini.

Kampanja „Palau Pledge“, agencije Host/Havas Sydney, najkreativnija je i najnagrađivanija kampanja iz 2018. godine.

Na drugom mestu je #Bloodnormal kampanja agencije AMV BBDO London za brend Bodyform / Libresse.

Na trećem mestu našao se Project Revoice agencije BWM Dentsu Sydney, za ALS Association neprofitnu organizaciju.

Ceo izveštaj pogledajte OVDE.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!