Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Objavljen sastav Organizacionog odbora Effie Srbija

IAA Srbija je od oktobra ove godine vlasnik licence za Effie u Srbiji. Jedan od prvih koraka za svaku zemlju koja uvodi ovaj festival je da formira Organizacioni odbor koji čine predstavnici renomiranih kompanija i agencija sa kredibilitetom i iskustvom u oblasti marketinških komunikacija.

Budući da je IAA nosilac licence, Upravni odbor asocijacije imenovao je 16 članova Organizacionog odbora koji čine:
Miloš Simić, IAA Serbia (Predsednik OO), Anđelko Trpković (CEO, Publicis One Serbia), Srđan Bogosavljević (MMB & Consultant, IPSOS Adria), Žarko Sakan (CEO, New Moment New Ideas Company), Jovan Stojanović, (CEO, Direct Media) , Olivera Perković (Managing Director, McCANN Beograd), Nataša Đurđević, (Shopper Marketing Director CSE, The Coca Cola Company), Smiljka Jeremić Dokić (Marketing Director, Erste Bank), Katarina Šibalić, (Marketing Director, Strauss Adriatic), Marko Jevtić (Product Marketing Manager, Nordeus), Marijana Kristić (Director of Business Intelligence and CRM, Mercator-­‐S), Vana Henriksen (Communications Director, United Group), Mina Tadić (Marketing Director, Nectar Group), Milica Janjić (Marketing Director, Radio Television of Serbia), Kosanče Dimitrijević (Special Senior Advisor, Alma Quattro), Tijana Bajović (Chief Revenue Officer, Ringier Axel Springer Serbia).

Prema rečima Jelene Ivanović, izvršne direktorke IAA Srbija, OO Effie je formiran tako da oslika tržište, uzimajući u obzir snagu i reputaciju kompanija koje članovi predstavljaju, ali i njihov lični integritet profesionalizam.

Početkom sledeće godine stručna i šira javnost biće upoznata sa listom takmičarskih kategorija i Žirijem koji će ocenjivati radove na prvom Effie festival u Srbiji.

Više informacija o Effie festivalu možete naći na: www.effie.rs

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!