Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Objavljen Gunn Media 100 izveštaj za 2018.

SVET – Gunn Report, globalni indeks izvrsnosti u oglašavanju, objavio je rezultate svoje Gunn Media 100 lestvice za 2018. godinu, koja globalno rangira najuspešnije i najcenjenije svetske kampanje i kompanije na temelju njihovog uspeha na medijskim takmičenjima širom sveta.

Najviše rangirana kampanja u Gunn Media 100 izveštaju za 2018. godinu je McDonald’s-ova ‘Capacity Based McDelivery‘, koju je radila agencija OMD Singapur. Kako bi zadržali konkurentsku prednost, McDonald’s je unapredio svoju uslugu isporuke u Singapuru u partnerstvu s Googleom. Integrisanjem McDonald’s-ovih podataka iz prve ruke sa Google-ovim hiper-lokalnim ciljanjem, maksimizovali su efikasnost ulaganja u medije, i upravljali su očekivanjima potrošača o vremenu isporuke putem prilagođenih poruka, i mapiranjem podataka o restoranima u stvarnom vremenu kroz plaćene oglase u pretragama koristeći poseban API.

Agencija MediaCom London zauzela je prvo mesto na lestvici agencija Gunn Media 100 izveštaja, zahvaljujući četiri kampanje koje su rangirane u Top 100: ‘Best Day Of My Life’ za Shell (#6), ‘Singing Our Way To The Top Of The Box Office’ za Universal Pictures (#22), ‘Missing Type’ za NHS Blood & Transplant (#30) i ‘Dark To Light’ za Gucci Guilty (#77).

Pored prvog mesta na agencijskoj listi, MediaCom je zauzela i top poziciju na listi mreža, zahvaljujući osam svojih agencija iz celog sveta (Auckland, Bogota, Düsseldorf, London, Mumbai, Melbourne, Mexico City i New York) koje su doprinele sjajnom plasmanu mreže.

Po prvi put, Gunn Media 100 uključio je i listu top holding kompanija. WPP se tako našao na vrhu lestvice, sa tri svoje mreže rangirane u top 10 – MediaCom, Mindshare Worldwide i Wavemaker.

Nike je uzeo laskavu titulu top brenda sa četiri kampanje u top 100, sve iz SAD-a, dok je Unilever zauzeo top poziciju među oglašivačima.

Gunn Report, koji je sada deo WARC-a, prati popise dobitnika na blizu 30 najznačajnijih globalnih, regionalnih i nacionalnih medijskih nagrada, kako bi sastavio Gunn Media 100 listu stotinu najboljih kampanja u smislu kreativnosti i medijske inovativnosti. Uz to, izveštaj uključuje i liste najuspešnijih agencija, mreža, holding kompanija, brendova, oglašivača i zemalja.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!