today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Objavljen Gunn Media 100 izveštaj za 2018.

SVET – Gunn Report, globalni indeks izvrsnosti u oglašavanju, objavio je rezultate svoje Gunn Media 100 lestvice za 2018. godinu, koja globalno rangira najuspešnije i najcenjenije svetske kampanje i kompanije na temelju njihovog uspeha na medijskim takmičenjima širom sveta.

Najviše rangirana kampanja u Gunn Media 100 izveštaju za 2018. godinu je McDonald’s-ova ‘Capacity Based McDelivery‘, koju je radila agencija OMD Singapur. Kako bi zadržali konkurentsku prednost, McDonald’s je unapredio svoju uslugu isporuke u Singapuru u partnerstvu s Googleom. Integrisanjem McDonald’s-ovih podataka iz prve ruke sa Google-ovim hiper-lokalnim ciljanjem, maksimizovali su efikasnost ulaganja u medije, i upravljali su očekivanjima potrošača o vremenu isporuke putem prilagođenih poruka, i mapiranjem podataka o restoranima u stvarnom vremenu kroz plaćene oglase u pretragama koristeći poseban API.

Agencija MediaCom London zauzela je prvo mesto na lestvici agencija Gunn Media 100 izveštaja, zahvaljujući četiri kampanje koje su rangirane u Top 100: ‘Best Day Of My Life’ za Shell (#6), ‘Singing Our Way To The Top Of The Box Office’ za Universal Pictures (#22), ‘Missing Type’ za NHS Blood & Transplant (#30) i ‘Dark To Light’ za Gucci Guilty (#77).

Pored prvog mesta na agencijskoj listi, MediaCom je zauzela i top poziciju na listi mreža, zahvaljujući osam svojih agencija iz celog sveta (Auckland, Bogota, Düsseldorf, London, Mumbai, Melbourne, Mexico City i New York) koje su doprinele sjajnom plasmanu mreže.

Po prvi put, Gunn Media 100 uključio je i listu top holding kompanija. WPP se tako našao na vrhu lestvice, sa tri svoje mreže rangirane u top 10 – MediaCom, Mindshare Worldwide i Wavemaker.

Nike je uzeo laskavu titulu top brenda sa četiri kampanje u top 100, sve iz SAD-a, dok je Unilever zauzeo top poziciju među oglašivačima.

Gunn Report, koji je sada deo WARC-a, prati popise dobitnika na blizu 30 najznačajnijih globalnih, regionalnih i nacionalnih medijskih nagrada, kako bi sastavio Gunn Media 100 listu stotinu najboljih kampanja u smislu kreativnosti i medijske inovativnosti. Uz to, izveštaj uključuje i liste najuspešnijih agencija, mreža, holding kompanija, brendova, oglašivača i zemalja.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!