today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Objavljen The Good Report 2017!

SVET – ACT Responsible i Gunn Report objavili su najnoviji The Good Report koji odaje počast najboljim kampanjama koje su 2017. godine sprovedene u oblasti društvene odgovornosti.

Ovaj izveštaj predstavlja jedinstveno rangiranje najboljeg korišćenja kreativnih komunikacija širom sveta u cilju promovisanja održivosti i društvene odgovornosti, kako bi se podigla svest o glavnim društvenim i ekološkim problemima.

U svom petom izdanju, za potrebe izveštaja procenjeno je ukupno 1045 kampanja koje je proizvelo 680 agencija za 850 oglašivača iz 80 zemalja. The Good Report 2017 sastoji se od 40 kampanja, od čega je 31 rađena za nevladine organizacije, institucije i fondacije, a 9 za komercijalne brendove.

Titulu Najuspešnija kampanja u promociji dobrih ciljeva u 2017. ponela je kampanja Fearless Girl, agencije McCann New York i State Street Corporation.

Najuspješnija agencija u promociji dobrih ciljeva u 2017. je agencija BBDO New York, SAD, zatim sledi McCann New York i Ogilvy Berlin.

Najuspješnija mreža u promociji dobrih ciljeva u 2017. je BBDO Worldwide, a najuspješniji brendovi u promociji dobrih ciljeva u 2017. su Amnesty International, WWF, UNICEF, Red Cross i Greenpeace.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!