today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Objavljen godišnji pregled trendova – Toolkit 2017

SVET – Kompanija Warc objavila je Toolkit 2017, godišnji pregled predstojećih izazova s kojima će se suočavati oglašivači širom sveta. Ovaj izveštaj koji je proizveden u saradnji sa kompanijom Deloitte Digital identifikuje šest tema na koje će se marketeri fokusirati iduće godine.

Identifikovano je sledećih šest marketing trendova:

Tehnologija: Primene umetne inteligencije (AI) u marketingu
Data mining i analiza podataka koji se obično rade ručno mogu se izvršiti brže i bolje pomoću AI-a. Imajući to u vidu, predviđa se da će AI imati veliki uticaj na marketinšku industriju pri čemu će ključna područja biti generacija uvida, chatbotovi, personalni asistenti i optimizacija kupovine medija. Iako je ova tehnologija još uvek u razvoju, jedna studija je pokazala da 55% CMO-a globalno očekuju da će AI imati značajniji uticaj na marketing i komunikacije od društvenih medija.

Brand Experience: Rastuća uloga virtuelne stvarnosti (VR) i proširene stvarnosti (AR)
Uz rastuću prenatrpanost oglašivačkog tržišta, i odlučnost mladih potrošača da blokiraju primanje marketinških poruka, brand iskustva koja se uspevaju probiti kroz ovo, kao što su VR i AR, postaju sve vrednija. Nakon godina obećanja, VR postaje održiv mainstream marketinški alat koji se fokusira na iskustvo i emocionalnu vezu.

Content: Kako video menja društvene medije
Video na društvenim mrežama doživljava veliki rast kao format content marketinga i pretvara društvene platforme u izdavačke medije. Brendovi beleže uspeh s pristupima koji prioritet stavljaju na kvalitet umesto na kvantitet, uzimajući u obzir emocionalne i društvene motivacije za interakciju sa sadržajem, te se fokusiraju na prozor od tri sekunde u kojem imaju priliku da zgrabe pažnju potrošača. Sve veći broj brendova eksperimentiše s live videom za sadržaj koji je ekskluzivan, koji ima informativnu vrednost ili zahteva uživo učešće publike. Ali video merenje će biti veliki izazov u 2017.

Social: Rast tzv. ‘Dark Social’ i aplikacija za razmene poruka
Uspon chata, tj. mobilnih aplikacija za razmenu poruka kao što su WhatsApp, Facebook Messenger ili WeChat podstiče rast tzv. ‘dark social’ sfere – razgovora koje marketinški stručnjaci ne mogu meriti. Ovo ima dve implikacije: brendovi možda propuštaju uvide u svoj brend ili kategoriju, a chat aplikacije preusmeravaju marketing na društvenim mrežama ka razgovorima.

E-Commerce: Prilike za direktan kontakt sa korisnicima
Start-upi sa manjim troškovima su poremetili uspostavljene poslovne modele sa svojim online biznisom usmerenim na kupce. Inovativne aplikacije, usluge pretplate i privlačne brendirane društvene platforme su ohrabrile impulsnu kupovinu i isprobavanja, nudeći glatke transakcije i personalizovana iskustva. Izazov za etablirane brendove je kako odgovoriti na ove nove modele, u nastojanju da osnaže mogućnosti direktne interakcije sa potrošačima. U narednoj godini će verovatno biti značajnog eksperimentisanja.

ROI: Efikasnost digitalnog doba
Veliki FMCG oglašivači počinju se više fokusirati na masovni doseg koristeći tradicionalne medije kako bi osigurali rast prodaje u odnosu na precizno ciljanje putem digitalnih kanala. Osim toga, novija istraživanja ove godine ukazuju da brendovi previše investiraju u kratkoročne ‘aktivacije’, podrivajući uticaj kreativnosti i šteteći dugoročnoj efikasnosti. U međuvremenu, medijske platforme utrkuju se da dokažu delotvornost svojih kanala. Kako su budžeti sve više pod pritiskom, u 2017. godini može se očekivati više istraživanja ovog tipa.

Više informacija pročitajte OVDE.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!