Objavljen Effie indeks efikasnosti 2018!

REGION – Effie Worldwide objavio je listu najefikasnijih marketingaša na svetu prema rezultatima Effie indeksa efikasnosti 2018, a na temelju rezultata takmičenja iz prethodne godine. Na listi su se našli i najefikasniji marketingaši u Hrvatskoj prema rezultatima Effie Croatia dodeljenog prošle, 2017. godine na Danima komunikacija u Rovinju.

„Global Effie Indeks postao je zlatni standard za merenje marketinške efikasnosti širom sveta“, izjavila je Traci Alford, predsednica i izvršna direktorka Effie Worldwide. „Bez obzira na brze i snažne promene koje se događaju, Effie pobednici i dalje izuzetno dobro posluju s odličnim rezultatima i rastom poslovanja. Najbolje rangirani timovi predstavljaju najbolje od naše industrije, a mi im najiskrenije čestitamo na tome.“

Na listi izdvojenih rezultata za Hrvatsku, najefikasniji u marketinškoj komunikaciji prema rezultatima prošlogodišnjeg Effie Croatia takmičenja svoje mesto su našli:
• Ožujsko pivo, Always, Amnesty International, Deutsche Telekom, Iskon, Domaćica, Huawei, JoomBoos, Tele2, bonbon u kategoriji najefikasnijih brendova.
• Zagrebačka pivovara, Amnesty International, Atlantic Grupa, Deutsche Telekom, Iskon, Procter&Gamble, HUAWEI, Kraš, Styria Media Group, Tele2 u kategoriji najefikasnijih oglašivača.
• BBDO Zagreb, Imago reklamna agencija, Universal McCann, Real grupa, DDB Warsaw (DDB & Tribal), MediaCom Central Europe Zagreb, Degordian, McCann Zagreb, Leo Burnett/Arc i MediaCom u kategoriji najefikasnijih agencija.
• Real grupa, Degordian, Señor, Pragma komunikacije, Fahrenheit, Projektil, Media Polis, Proud Robinson, Atlantic media i Organizacija u kategoriji najefikasnijih nezavisnih agencija.
• BBDO Worldwide, MediaCom, Ogilvy, UM, DDB Worldwide, Degordian, McCann Worldgroup, Leo Burnett Worldwide, Starcom, TBWA Worldwide u kategoriji najefikasnijih agencijskih mreža.
• WPP Group, Omnicom, Interpublic (IPG), Publicis Groupe u kategoriji najefikasnijih holding organizacija.

Na globalnom nivou, najefikasniji brend je Pepsi, oglašivač Unilever, agencija SanchoBBDO, agencijska mreža McCann Worldwide, holding kompanija WPP Group, nezavisna agencija Advanced Communication Group.

Više informacija o Effie Indexu na www.effieindex.com.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari